Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Elva autokrossil osalesid kolme riigi võistlejad
26. septembril peeti Elva lähedal Kulbilohu krossirajal NEZ (Põhja-Euroopa regiooni) superkrossi sarja kuues ja Eesti autokrossi meistrivõistluste neljas etapp. Enim oli osavõtjaid Lätist - 19.
Juuniorite klassis ei olnud Kulbilohus stardis ühtki eestlast ja seega Eesti meistrivõistluste arvestuses ses klassis ei võisteldud. NEZ arvestuses oli kiireim lätlane Janis Aleksejevs VW Golfil, kellele järgnesid kaasmaalane Kristjaps Dambis (Ford Puma) ja leedukas Ernestas Seoponkus Lada Samaral.
Super 2000 klassis tuli võitjana üle finišijoone Peugeot kahesaja kuuel kihutav lätlane Janis Bogdanovits. Teise kohaga lõpetas lätlane Ugis Paurinš (Seat Ibiza). Kolmanda koha ja eestlaste au päästis Mait Koosa VW Golfil.
Open klassi sõidu võitis Matra Murenal kihutanud Läti võidusõitja Ivars Kulikovskis. Teine oli Andris Kulikovskis (ZAZ 968M) ja kolmas Reinsalu Spordi esindaja Ahti Sei Ford Fiestal.
Läti külalisvõistleja Karlis Vetra pakkus vaatamist ka publikule, kui teises poolfinaalis oma Toyota katusele keeras. Arvatavasti jäi tal seetõttu ka finaalis startimata.
Leedukas Rolandas Zujevas noppis oma Ford Pumaga Division üks klassivõidu. Teine koht kuulus Arvydas Galinisile (Opel Astra) ja kolmas Valdur Reinsalule (Ford Escort).
Bagide klassis ei olnud konkurentsi pakkumas taas ühtegi eestlast. Eesti bagimehed olid küll koondunud raja äärde võsitlusele kaasa elama, kuid sõitmiseks nende hinnangul Kulbilohu rada bagidele ei sobi. Bagiklassis võtsid esimese ja teise koha lätlased Janis Boks ja Aruns Matulens. Kolmandaks tuli Leedu esindaja Romuldas Vitkus.
Eesti meistrivõistluste arvestuses oli ERK 2000 klassis kaks osalejat. Genadi Pedras (Opel Kadett) võttis esikoha Atis Rietkinsi (VW Golf) ees.
ERK 3000 klassis oli kohal viis Eesti võistlejat. Neist kiireim oli Ahti Sei. Järgnesid Marko Mättik (VAZ 2101) ja VW põrnikaga võistelnud Tarmo Rosenberg.
Võistlusklass "division 1" oli Eesti meistrivõistluste arvestuses samuti võistlejatevaene. Ainsana rajal kulgenud Valdur Reinsalul ei olnud selle klassi võitmisega mingeid raskusi, kuigi tema Ford Escort oli terve päeva probleemide küüsis.
Nagu sel aastal tavaks saanud, siis Eesti meistrivõistluste arvestuses on kõige osavõtjaterohkem ERK standard klass. Kaheksa osavõtja hulgast tuli sel korral esimeseks Mait Koosa. Teisena lõpetas Priit Vadi Honda Civicul ja kolmandana samuti Honda Civicul kihutanud Riho Loit.
|
|
|
|