Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Simon Jean-Joseph kindlustas Euroopa meistritiitli
|
Loe lisaks |
|
|
Pärast Euroopa meistrivõistluste Türgi etappi kindlustas Simon Jean-Joseph endale meistritiitli. Nii tõestas Matinique piloot, mullune Prantsusmaa meister, taas oma oskusi rallirajal.
"Minu jaoks on see ralli samasugune nagu kõik teised. Lähen alati kõrgeid kohti püüdma, et saada võimalikult palju punkte. Isegi kui on võimalus haarata meistritiitel, ei olene see ainult minust. Samavõrd samuti sõltub see Luca Pedersoli tulemusest," sõnas Simon Jean-Joseph.
Esimestel katsetel pakkusid Jean-Josephile konkurentsi itaallane Luca Pedersoli, kui ka Bruno Thiry. Häid aegu said kirja veel britt Mark Higgins, Volkan Isik ning türklaste ralliäss Hadmi Unal. Sõites välja kiireima aja kolmandal kiiruskatsel tõestas Jean-Joseph, et tegu on mehega, kellega tuleb arvestada.
Ta haaras liidripositsiooni pärast järgmist kiiruskatset, kuid ei olnud just kõige enesekindlam: "Nagu enamusel Euroopas toimuvatel rallidel, on ka siin teed väga libedad ning kaetud lahtise kruusaga. On küllaga kive, mis võivad põhjustada rehvi lõhkemist. Ma pean olema väga ettevaatlik, et vältida eksimusi."
Selline saatus tabas aga Pedersolit, kes katkestas kuuendal lisakatsel, pärast kahe rehvi purunemist. Selleks hetkeks oli Jean-Joseph juba oma rivaalidega väikse vahe sisse suutnud sõita.
Kuid Martiniquest pärit rallimees ei lasknud ennast lõdvaks. Kolmeteistkümnest katsest viiel oli ta kiireim. "Taas kord oli auto võrratu. Me pole seadistust grammigi muutnud, see on lihtsalt ideaalne. Pole millegi pärast muretseda, kuni vastupidavus veel muret ei tekita. Sellistes tingimustes lihtsalt naudime sõitu."
Seistes Izmiris finišipoodiumil, oli Jean-Joseph tulemusega igati rahul: "Võita Euroopa meistritiitel oli mu selle hooaja eesmärk. Olen väga rahul, et suutsin tiitlivõiduni jõuda kaks võistlust enne sarja lõppu."
"See tiitel on fantastilise tiimitöö tulemus. Tänu inseneridele ja tehnikutele Renault Sport Oreca tiimist olen ma punkte kogunud kõigilt selle hooaja etappidelt. Saades võidud kahel järjestikusel etapil oleme me tõestanud, et Clio Super 1600 suudab lüüa ka kaheliitriseid Kit-car'e, mis on märksa võimsamad!"
Bernard Ollivier, Renault Sport Technology juhataja, märkis, et töö on olnud edukas. "Oleme saavutanud edu maades, kus me väga harva käime. Ma olen rahul Renault Spordi ja Ocera tööga, mis võimaldas meie meeskonnal nautida sõitu konkrentsivõimelistel ja vastupidavatel autodel. Esimene eesmärk on saavutatud, peame veel võitma Prantsusmaa meistritiitli ja JWRC arvestuses!"
|
|
|
|