FIA Rallikomisjon kinnitas reedel reeglimuudatused autoralli MM-võistlustel 2005. aastaks. Taaskord lubatakse esiautode kasutamine, kasutusele võetakse superally skeem ning flexi teenindusest loobutakse.
Erinevalt möödunud hooajast on FIA Rallikomisjon sel korral kuulda võtnud sõitjate ja meeskondade soovitusi ning muudatused peaksid aitama muuta autoralli maailmameistrivõistlusi huvitavamaks ning ohutumaks.
Superally skeem näeb järgmisel hooajal oluliselt erinev välja tänavu katsetatavast variandist. Katkestanud autodele jääb õigus rallit järgmisel päeval jätkata, kuid iga lõpetamata kiiruskatse eest saab ekipaaž viis trahviminutit. Sõitjate ja meeskondade survel koosneb rallinädalavahetus ka järgmisel hooajal vaid ühest rallist ning punkte jagatakse vastavalt tänavu kasutatavale süsteemile.
Flexi teenindusest, kus meeskond hooldab korraga vaid ühte autot, järgmisel hooajal loobutakse ning selle asemel piiratakse mehhaanikute arvu, kes ühe auto juures võivad töötada.
Ohutuse tõstmiseks lubatakse järgmisel hooajal kõikidel rallidel kasutada ühte esiautot ekipaaži kohta. Tänavu kahel pidamata asfaldirallil on meeskondadel õigus kasutada ühte esiautot kogu tiimi kohta.
Muudatused peab oma oktoobrikuisel istungil heaks kiitma ka FIA Maailma Mootorispordi Komisjon.