Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
25. august 2004 19:05
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Õnnetused Saksamaa rallil toovad esiautod päevakorda

 Loe lisaks
Suureformaadilisest seinakalendrist leiab ka meie staaridest tehtud pilte

Naistele suunatud rallisõitjate arenguprogrammi finalistid on selgunud

Emilia Abel asus tööle FIA tippjuhtkonnas

Lancia naaseb rallisporti autoga Ypsilon Rally 4 HF

Romet Jürgenson asub võistlema juunioride MM-sarjas

Aasta eest Hyundaile selja keeranud Tänak naaseb tiimi ambitsioonikate plaanidega

Eestlased saavutasid Tuneesia maratonrallil topeltvõidu

Autospordiajakiri rally.ee sai 20aastaseks

Petter Solbergi Subaru Impreza. Foto: Repro
Pärast Saksamaa rallit, kus juhtus mitmeid õnnetusi tehasetiimide sõitjatega, on FIA meeskondade surve all. Sõitjad soovitavad tõsiselt kaaluda taas esiautode kasutuselevõttu alates järgmisest rallist.

Esiautod keelati veebruaris, mil toodi põhjenduseks kulude kokkuhoid Kuigi Saksamaa ralli korraldajatel oli endal üks üldine "esiauto", ei aidanud see kuigivõrd ning äärmiselt muutlikus ilmas sattusid viis tehasemeeskondade sõitjat avariisse.

Tegelikult on arutluse all kaks probleemi. Esiautodes istuvad professionaalsed sõitjad ja nad saavad teha "viimase hetke legendiparandusi", kui kuskil on ilmast või millestki muust teeolud kardinaalselt muutunud. Teine aspekt on hoolduse reegel, mistõttu peavad sõitjad valima rehvid neli tundi enne katse tegelikku toimumist.

"Kui on tulemas suur torm, siis ei ole oluline, kas on sul enda isiklik esiauto, või korraldajapoolne esiauto," lausus Citroeni piloot Carlos Sainz. "Iga ralli on ohtlik - ainult ilm võib selle veelgi ohtlikumaks teha. Mind teeb see murelikuks, et keskpäeval ei saa sõita katset nende rehvidega, mis said valitud hommikul kell pool kaheksa."

Fordi esisõitja Markko Märtin on konkurendiga nõus: "Meil ei ole absoluutselt mitte mingit ettekujutust, mis juhtub!"

"See ei ole asjade normaalne käik. On hullumeelne, et üle katse viiakse üks tipp-ekipaažidest haiglasse. Palju asju peaks olema ohutuse osas paremad," lausus Märtin.

Vaata lisaks:
www.worldrallynews.com

Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia