Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
19. august 2004 2:38
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Saksamaa ralli juhatab sisse asfaldietappide seeria

 Loe lisaks
Marcus Grönholm süüdistab süsteemi

Saksamaa ralli staariks valiti Citroeni meeskond

Autoralli maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2004. a. 10. etappi

Sebastien Loeb võttis OMV ADAC Saksamaa rallilt võidu

Sebastien Loeb jätkab Saksamaa rallil kindla liidrina

Märtin lõpetas Saksamaa ralli teise päeva neljandana

Citroenil Saksamaa rallil jätkuvalt kaksikjuhtimine

Markko Märtin jätkab Saksamaa rallit neljandana

 Foto: Reporter Images
20.-22. augustil sõidetakse Trieri ümbruses Prantsusmaa ja Luksemburgi piiri ääres autoralli MM-võistluste kümnes etapp - Saksamaa ralli. Üle tuhande kilomeetri pikkune võistlus alustab asfaldirallide seeriat.

MM-võistluste liider enne Saksamaal peetavat võidusõitu on Citroeni tehasemeeskonnas võistlev Sebastien Loeb, kel üheksalt etapilt kirjas 66 punkti. Loebi tiimikaaslasel Carlos Sainzil on individuaalarvestuses kogutud 40 punkti, ent tootjate arvestuses Citroen kõrgeimal kohal 109 punktiga.

Petter Solberg (Subaru) on hooajal kogunud kaks punkti enam, kui Peugeot meeskonnas võistlev Marcus Grönholm ning Fordi esipiloot Markko Märtin, kelle kummalgi kontol 42 punkti.

Fordil tiim on punktiarvestuses Citroeni järel 83 punktiga teisel kohal. Võimalusi liidri püüdmiseks Fordil kindlasti on, kuid asfaldiäss Loeb suudab usutavasti Prantsuse autotootja edu asfaldirallidel, eeskätt Saksamaal, veelgi jõudsamalt kasvatada. Sebastien Loebil on Saksamaa rallidelt ette näidata ka kaks varasemat võitu.

Fordi tehnikadirektor Christian Loriaux peab eelseisvat võistlust Safari ralliks asfaldil, kirjutas Eesti Päevaleht. Raske on leida kahte ühesuguse teekattega kiiruskatset. Moseli viinamarjaväljade vahel kulgevad teed on ebatasased ja kitsad, Saalandi ümbruse omad kiiremad.

“Võistlus erineb tugevasti kõikidest teistest asfaldirallidest. Isegi samal katsel võib teekate olla erinev. Vihmas annab see eriti drastiliselt tunda - mõnel lõigul rehvid peavad, teisel mitte,” ütles Markko Märtin Fordi pressiteates.

“Suurim oht Saksamaal on seotud kohati liivase asfaltkattega,” kommenteerib Märtin, kes oli tunamullu Saksamaal kuues ja mullu viies. Pärast Neste rallit Soomes Märtin puhkas. "Tunnen end pisut väsinuna, kuid ei arva, et see mind Saksamaal segaks," vahendas Eesti Päevaleht Märtini sõnu.

Saksamaa rallil on kiiruskatseid kavas 409,66 kilomeetrit. Kolmel päeval kihutatakse kokku 24 kiiruskatsel.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia