Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > ECO liiga tingimused autorallidel Viru ralli 2004 ja Škoda ralli 2004 |
|
ECO liiga tingimused autorallidel Viru ralli 2004 ja Škoda ralli 2004
1. VÕISTLUSAUTOD
1.1. Võistelda võib kõikidel autoralli EAL masinaklassidesse kuuluvatel autodel v.a. A rühma WRC ja E11, E12 (veoautod).
1.2. Kõik võistlusautod peavad omama EAL-i tehnilist kaarti.Turvanõuetelt peavad autod vastama vähemalt rahvusliku rühma E-2WD tingimustele, 4WD autod vähemalt rahvusliku rühma E-4WD tehnilistele tingimustele. Sõitjate ohutusvarustus vastavalt E-rühma tingimustele, sõiduriietus FIA kehtiva või lõppenud kehtivusega homologeeringuga.
1.3. Kehtiva N ja A rühma homologatsiooniga autod peavad muude tehniliste tingimuste osas vastama täielikult oma homologatsioonile.
Homologatsiooni mitteomavad võistlusautod peavad muude tehniliste tingimuste osas vastama täielikult E rühma tehnilistele tingimustele.
1.4. Võisteldakse ühises arvestusklassis.
2. OSAVÕTJAD
2.1. Võistluste osavõtuavalduse võib esitada iga füüsiline või juriidiline isik, kellel on kehtiv registreerijalitsents. Registreerijalitsentsi omanikud võivad ECO liiga sõitjaid registreerida nimetatud rallidele selle eest täiendavat lisatasu EAL-le maksmata.
2.2. Võistlustest osavõtjad peavad omama EAL sõitjalitsentsi, erandkorras on võimalik osaleda mõlemal nimetatud rallil ECO liiga arvestuses EAL ühekordse litsentsiga (litsentsi kehtivus kuni 12.09.2004-ni)
Liiga arenduskava
1. Eelkirjeldatu alusel võib korraldada eraldi lühirallisid, millest osavõtjateks kõik litsentsidega sõitjad. Ralli üldformaat ühepäevaline (varahommikul tehniline kontroll, ennelõunal rajaga tutvumine, pärastlõunal ralli 30-40 km LK 3-4 eri teelõigul, mis kuni 8 km pikad, võimalikud korduvkatsed, osavõtumaks ca 1000 kr/auto, autasustamisel eritähelepanu uustulnukatele jpmt). Sõltuvalt rajast ja päevakavast eesmärgiks lubada rajaga tutvumisel 5-6 läbimiskorda.
2. Sõltuvalt liiga toimimisest võidakse rakendada süsteem, mis kohustab uusi sõitjaid läbima liigasari enne pikkadele MV/RV rallidele pääsu. Eeskujuks Soomes juuniorite liigad.
3. Masinaklasside arvestus 2WD ja 4WD- le eraldatakse. Täpsustatakse ohutusvarustuse reegleid, eesmärk lubada kasutada homologeeringuaja ületanud FIA varustust
4. EAL rallikomitee juurde loodakse liigakomisjon, kes koostab sarjajuhendi ning autasustamise alused hooaja lõpul. Komisjon alustab vajalike kohtunike koolitust.
5. Noorte rallisarja etappideks liigarallid, vanuse alampiir 12 a, ülempiir 16 a sünniaasta alusel.
6. Kehtima hakkab EAL üldine litsentsisüsteem ja registreerimiskord.
7. Luuakse üldpõhimõtted seniste rahvarallide jätkumiseks vähemkiiruslikena.
|
|
|
|