Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
11. august 2004 0:25
Loe kommentaare (3)
Trüki lehekülg

Tehasetiimid pooldavad kolme auto kasutuselevõttu

 Loe lisaks
Suureformaadilisest seinakalendrist leiab ka meie staaridest tehtud pilte

Naistele suunatud rallisõitjate arenguprogrammi finalistid on selgunud

Emilia Abel asus tööle FIA tippjuhtkonnas

Lancia naaseb rallisporti autoga Ypsilon Rally 4 HF

Romet Jürgenson asub võistlema juunioride MM-sarjas

Aasta eest Hyundaile selja keeranud Tänak naaseb tiimi ambitsioonikate plaanidega

Eestlased saavutasid Tuneesia maratonrallil topeltvõidu

Autospordiajakiri rally.ee sai 20aastaseks

 Foto: Daniel Fessl
Pärast Soome rallit toimunud koosistumisel näitasid tehasetiimide esindajad üles tahet taastada kolme autolised meeskonnad, et lõpetada sel hooajal kahanenud konkurents ja muuta võistlus taas huvitavamaks.

Kui aasta tagasi tuli FIA välja ettepanekuga tekitada vaid kaheautolised meeskonnad, siis Citroen Spordi boss Guy Frequelin plaksutas selle peale käsi, kuid Peugeot tiimipealik Corradao Provera oli kahtleval seisukohal.

Kahe autoliste meeskondade poolt oli FIA president Max Mosley, kes lootis sellega kaasata autoralli MM-võistlustele rohkem tootjafirmasid. Samas on ebatõenäoline, et uusi tootjameeskondi lisandub.

Võimalus on taastada vana reegel, kus tehasemeeskonnad saavad nimetada kolm sõitjat, kellest kahe parema tulemused lähevad arvesse. Sinna juurde lisada reegel, et kolmandal sõitjal ei tohiks olla ette näidata MM-i tasemel häid tulemusi. Põhjus selleks on, et julgustada tootjafirmasid palkama noori sõitjaid ja hoida kolmandate sõitjate kulud madalad.

Kulusid alandavad tehnilised muudatused on põhimõtteliselt kinnitatud.

Kokkuvõttes tulevad eeldatavasti tehasetiimidele nüüd testimise piirangud ja kohustused, et mingid kindlad komponendid peavad vastu pidama märksa pikemaid distantse.

Alates 2005. aastast peavad mootorid vastu pidama minimaalselt kaks rallit (turbod ja käigukastid ühe ralli). Praegu võivad sõitjad kasutada ühe turbo päevas ja ralli vältel kaks käiguskasti. Jõuallika ja pidurid võiks uuesti homologeerida korra kahe aasta tagant. Mootorimuudatused on praegu lubatud korra aastas ning pidureid võib muuta konstantselt.

Vaata lisaks:
www.worldrallynews.com

Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia