Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
11. august 2004 0:25
Loe kommentaare (3)
Trüki lehekülg

Tehasetiimid pooldavad kolme auto kasutuselevõttu

 Loe lisaks
Romet Jürgenson asub võistlema juunioride MM-sarjas

Aasta eest Hyundaile selja keeranud Tänak naaseb tiimi ambitsioonikate plaanidega

Eestlased saavutasid Tuneesia maratonrallil topeltvõidu

Autospordiajakiri rally.ee sai 20aastaseks

Robert Virves: auhind teeb uue hooaja plaanide osas suurema töö ära

Ott Tänak naaseb M-Spordi ridadesse selge sihiga

Eesti vaatajad saavad näha autoralli Euroopa meistrivõistlusi

Robert Virves jätkab võistlemist juunioride MM-sarjas

 Foto: Daniel Fessl
Pärast Soome rallit toimunud koosistumisel näitasid tehasetiimide esindajad üles tahet taastada kolme autolised meeskonnad, et lõpetada sel hooajal kahanenud konkurents ja muuta võistlus taas huvitavamaks.

Kui aasta tagasi tuli FIA välja ettepanekuga tekitada vaid kaheautolised meeskonnad, siis Citroen Spordi boss Guy Frequelin plaksutas selle peale käsi, kuid Peugeot tiimipealik Corradao Provera oli kahtleval seisukohal.

Kahe autoliste meeskondade poolt oli FIA president Max Mosley, kes lootis sellega kaasata autoralli MM-võistlustele rohkem tootjafirmasid. Samas on ebatõenäoline, et uusi tootjameeskondi lisandub.

Võimalus on taastada vana reegel, kus tehasemeeskonnad saavad nimetada kolm sõitjat, kellest kahe parema tulemused lähevad arvesse. Sinna juurde lisada reegel, et kolmandal sõitjal ei tohiks olla ette näidata MM-i tasemel häid tulemusi. Põhjus selleks on, et julgustada tootjafirmasid palkama noori sõitjaid ja hoida kolmandate sõitjate kulud madalad.

Kulusid alandavad tehnilised muudatused on põhimõtteliselt kinnitatud.

Kokkuvõttes tulevad eeldatavasti tehasetiimidele nüüd testimise piirangud ja kohustused, et mingid kindlad komponendid peavad vastu pidama märksa pikemaid distantse.

Alates 2005. aastast peavad mootorid vastu pidama minimaalselt kaks rallit (turbod ja käigukastid ühe ralli). Praegu võivad sõitjad kasutada ühe turbo päevas ja ralli vältel kaks käiguskasti. Jõuallika ja pidurid võiks uuesti homologeerida korra kahe aasta tagant. Mootorimuudatused on praegu lubatud korra aastas ning pidureid võib muuta konstantselt.

Vaata lisaks:
www.worldrallynews.com

Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia