FIA plaanib WRC autode taaslubamist regionaalsetel meistrivõistlustel osalemiseks, kuid tingimusel, et nende autode võimsust oluliselt piirataks ja need ei oleks kiiremad kui N-rühma autod.
Idee näeb ette, et WRC-autodele tehtaks 30 mm turbo piirang ning siis võiksid WRC-autod osaleda Vaikse Ookeani ja Euroopa autoralli meistrivõistlustel. Praegu on WRC-del turbol "kõri" piirang 34 millimeetrit, kuid turbodega varustatud N-rühma autodel on selleks piiranguks 32 mm.
Mõte on leidnud erinevat vastukaja. Fordi rallimeeskonna bossi Malcolm Wilsoni arvates suurendaks see WRC-autodel võistlevate erasõitjate võimalusi. "Ma tervitan seda. Vähemalt antakse võimalus osaleda kohalikul rallil suurte kulutusteta. Ma pean selle üle järgi mõtlema, kuid auto võib olla mitmes sarjas kasutatav."
Subaru rallitiimi pealik David Lapworth leiab seevastu, et idee ei kanna ning ei tasu proovimist. "Miks peaks keegi tahtma WRC-autot, millel on vähem jõudu kui N-rühma autol? Pannes 30 mm turbo, on vaja muuta ainuüksi kõigi käikude suhteid. See annaks maksimaalse jõu kuskil 3000 pöörde juures," lausus Lapworth.
WRC-autod keelustati Euroopa autoralli meistrivõistluste etappidel selle aasta algul.
Vaata lisaks:
www.worldrallynews.com