Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
23. juuni 2004 16:56
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Türgi etapp lõpetab karmide rallide seeria

 Loe lisaks
Fordi meeskonna boss sõitjatega rahul

Türgi ralli poodium oli Suzuki Igniste päralt

Inmarsati rallitähe auhind anti Timo Rautiainenile

Autoralli juunioride maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2004. a 3. etappi

Autoralli maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2004. a. 7. etappi

Sebastien Loeb võitis Türgi ralli

Urmo Aavat kimbutavad trahvisekundid

Loeb juhib, Märtin tootjaarvestuse punktidel

 Foto: Reporter Images
Sel nädalavahetusel peetav Türgi ralli on viimaseks episoodiks praegu käimasolevatest "karmidest ja kuumadest" kruusarallidest. MM-võistluste seitsmendal etapil on tähtsal kohal õige rehvivaliku tegemine.

Tõsi, Türgis käidi juba korra eelmisel aastal, kuid siis oli aastaajaks talv. Enne starti sadas lund ja vihma. Praegu on aga Türgis suvi, mis tähendab, et eelmise aasta kogemus ei maksa enam peaaegu, et midagi.

Kuigi korraldajad on teinud palju tööd ja puhastanud teid lahtistest kividest, ei loo organisaatorid ega võistlejad illusioone ega arva, et Türgis peetav võistlus on nüüdsest Soome või Uus-Meremaa kiirete rallide koopia. Etapp on siiski Küprose ja Kreeka rallide raskusastmega ning rehvipurunemised kindlasti paratamatud.

Türgi ralile läheb liidrina vastu Citroeni meeskond. Tiim on kogunud enim punkte tootjate arvestuses ning Sebastien Loeb juhib individuaalarvestust.

Sebastien Loeb osales rallil 2002. aastal. Eelmisel aastal läbiti ka rajakirjutus ja starditi, kuid katkestamine etapi varases staadiumis tähendab, et prantslasel ei ole sealt olulisel määral kogemusi. Citroen on näidanud ennast karmides oludes samaaegselt nii kiire kui ka vastupidavana.

Kreeka ralli võiduga tõusis MM-arvestuses teiseks Petter Solberg. Uus Subaru Impreza on tõestanud oma kiirust ja vastupidavust. Lisades sinna kiire norraka Petter Solbergi, saamegi koosluse, mida on kruusarallidel kindlasti raske võita.

Markko Märtin (Ford) katkestas Akropolise ralli varases staadiumis ning langes individuaalarvestuses kolmandaks. See tähendab, et eestlane läheb teele kolmandana ja omab väikest edu esimese kahe konkurendi ees, kes puhastavad teed.

Neljas on Marcus Grönholm (Peugeot), kes on sel aastal kogenud palju ebaõnne. Mitmekordsel maailmameistril on olnud probleeme nii autoga, kui ka rajal püsimisega. Soomlane on teinud ka ise sõiduvigu, mis on maksnud vajalikke sekundeid.

Türgi ralli on üks pikemaid võistlusi, sest seitsmeteistkümnel kiiruskatsetel veedavad autod tervelt 383 kilomeetrit. Lisades sinna veel ülesõidud, on ralli üldpikkus 1236 kilomeetrit.

Türgi rallile antakse start neljapäeval, kui toimub esimene publikukatse. Tõeline kihutamine läheb lahti reedel, mil sõidetakse kuus katset. Laupäeval ja pühapäeval peetakse vastavalt kuus ja neli kiiruskatset.
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia