Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
28. mai 2004 23:33
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Fordi meeskond sihib viiendat Akropoli ralli võitu

 Loe lisaks
Juuniorite arvestuses võitis Kreeka ralli Guy Wilks

Autoralli maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2004. a. 6. etappi

Autoralli juunioride maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2004. a 2. etappi

Mārtiņš Sesks osaleb kuuel MM-rallil M-Spordi Fordiga

Mārtiņš Sesks istub Tšiilis taas Ford Puma Rally1 rallimasina rooli

Laitses sai näha M-Sport Ford rallitiimi autosid

Markko Märtin - Michael Park Küprose rallil. Foto: Ford
Fordi meeskond läheb Akropoli rallile vastu mõttega, et ehk õnnestub võtta viies järjestikkune võit ühel karmimal MM-kalendrisse kuuluval rallil. Fordi WRC auto on Kreeka karmides oludes näidanud väga head töökindlust.

Akropoli ralli on teine kolmest palavast, karmide teeoludega rallist. Juuni alguses valitsevad Vahemere äärses Kreekas kuni 30-kraadi kõrgused temperatuurid. Põrgukuumusele lisanduvad suured ja autosid lõhkuvad kivid.

Kreekas on teed kiiremad kui hiljutisel Küprose rallil ja autode mootorid saavad paremat jahutust. Suuremad kiirused pakuvad aga kividele suuremat võimalust auto lõhkuda.

Selle aasta Akropoli rallil on autode vastupidavus veelgi enam vajalik kui enne, sest kasutusel on uus rehvivahetuste ja tankimiste hooldusalade skeem. Nendes hooldusalades tohib kümne minuti jooksul ühe auto kallal tööd teha vaid kaks mehaanikut (lisaks piloodile ja kaardilugejale). Samuti võib vahetada vaid varuosi, mis olid autodes kaasas. Terve ralli jooksul on küll ainult üks selline tsoon - laupäeval - kuid seetõttu peavad osalejad vastu pidama ilma korralise teeninduseta ligi üheksakümmend kilomeetrit rohkem kiiruskatseid.

"Peame olema selles osas ettevaatlikumad ning mitte võtma nii palju riske kui tavaliselt, sest autot ei pruugi saada kahe mehaaniku ning meie kaasabil korda. Eriti veel siis kui ei ole varuosi," lausus Fordi meeskonna esisõitja Markko Märtin. "Mida vähem teenindusi on, seda ettevaatlikumad peame olema."

Aasta tagasi juhtis Markko Märtin koos inglasest kaardilugeja Michael Parkiga oma Focus WRC esimesena üle lõpujoone. "Eelmine aasta oli eriline, kuid selleks aastaks see ei muuda midagi," lausus 28-aastane eestlane. "Muudab vaid see, et eelmise etapi, Küprose ralli, võitja Marcus Grönholmi tulemus tühistati ja me peame olema avapäeval teisena rajal. See saab olema raske, sest oodata võib lahtist ja libedat kruusa, kuid meie taga sõitjad saavad nautida puhtamat sõidujoont."

Küprose ralli on karm ka rehvidele. "Jahedamad temperatuurid oleksid paremad ka rehvidele," jätkas Märtin. "Kolmest järjestikkusest kuumast kruusarallist (Küpros, Kreeka ja Türgi) on see piloodi vaatevinklist kõige parem. Teed on huvitavad."

Fordi meeskonna teisel sõitjal Francois Duvalil tuleb Akropolis neljas start. "Mulle meeldib see etapp ja pärast ebaõnne Küprosel on mul hea meel nii ruttu uuesti rooli taha saada," lausus belglane.

"Nädala alguses oli meil test ja see andis mulle palju enesekindlust juurde. Esiviisiku tulemus oleks tore, kuid olulisem on finišeeruda punktikohal. Ma ei riski kõigega, et poodiumil lõpetada. Olulisim on sõita ettevaatlikult ja jõuda lõppu," sõnas Duval.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
15.02.2025 19:25
Rally Sarma 2025 (0)
29.01.2025 15:43
2025 Monte Carlo Rally (0)
13.01.2025 22:46
Rally Aluksne 2025 video (3)
26.11.2024 13:58
Rally in Latvia (0)
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia