Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Škoda tiim ei pea sel hooajal tulemusi oluliseks
|
Loe lisaks |
|
|
Škoda tehasemeeskond astus selleks aastaks autoralli MM-võistlustelt eemale, sest ei oldud rahul uue Fabia WRC autoga. 2004. hooajal osaletakse valitud Euroopa etappidel ja esimest korda saab Škodale pöialt hoida Akropoli rallil.
Põhjus, miks sel aastal tehasepunkte ei jahita, peitub selles, et tehniliste uuenduste juures on limiidid, mida võib teha homologatsiooni (tüübikinnituse) piires ja tiim otsustas konsentreeruda plaanitud arendusprogrammile.
Škoda Motorspordi uus pealik Martin Muehlmeier lausus: "Akropoli ralli on järjekordne samm arendusprogrammis. Selle aasta põhieesmärk on lõpetada nii paljudel etappidel kui võimalik, et jätkata õppimis- ja arendusprotsessi. Tulemused ei ole sel hooajal meil prioriteetsed."
Škoda meeskonnas jätkavad Toni Gardemeister - Paavo Lukander, kuid neile on konkurentsi pakkumas sakslased Armin Schwarz - Manfred Hiemer. Armin kuulus aastel 1999-2001 Škoda meeskonda ja mängis põhirolli Octavia WRC arendamisel.
"Akropoli ralli on mu üks lemmiketappidest," ütles Schwarz. "See ralli on suur väljakutse ja finišisse jõudmiseks on vaja tugevat ja usaldusväärset autot. Tuleb mu esimene Fabia WRC autoga sõit ja viimati osalesin MM-etapil eelmisel aastal Austraalias ning ootan tõesti, et näha, kus me võrreldes konkurentidega asume. Testid läksid hästi ja olen auto seadistusega praegu rahul."
Toni Gardemeister, kes alustab Škoda meeskonnas kolmandat hooaega, lausus: "Akropoli ralli ei ole mu lemmikrallidest, kuid ootan taas võistlustulle asumist. Oleme Fabiat palju edasi arendanud; juhitavus ja auto reageerimine on palju paremad kui varem."
|
|
|
|