Autoralli MM-võistlustel osalevad tehasetiimid soovivad muuta vastakaid arvamusi tekitanud uut punktisüsteemi, mille järgi kavatseb FIA tuleval aastal punkte jagada iga võistluspäeva lõpus.
FIA-l on kindel plaan autoralli MM-võistlustel kasutusele võtta praegu Austraalias sisse seotud süsteem, kus punkte jagatakse iga päeva lõpus ja katkestajad saavad rallit järgmisel päeval jätkata.
Reedesel autoralli MM-võistluste juhtorganite koosistumisel tõid tootjate esindajad välja argumendi, et nende arvates ei peaks jagatama punkte vaid eraldi kolme rallipäeva eest, vaid terve nädalavahetuse kiirem ehk ralli üldvõitja peab saama lisapunkte. Nende arvates peaks see olema tavapärasel skaalal ja seega stsenaariumi järgi on rallilt nädalavahetusel võimalik saada maksimaalselt 40 punkti.
Tootjate esindajad märkisid, et võistluspäeva jooksul peaks olema vähemalt korra kohustuslikus korras hooldusala külasama. FIA seevastu on teinud ettepaneku, kus päevasisesed hooldused kaotatakse.
Lisaks tegi FIA komisjon ettepaneku, et asfaldirallide keskmist kiirust tuleks vähendada seniselt 130 km/h saja kümnele kilomeetrile tunnis.
Vaata lisaks:
www.worldrallynews.com