Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Narva rallisprint pani võistlejad proovile asfaldil |
|
Narva rallisprint pani võistlejad proovile asfaldil
|
Loe lisaks |
|
|
1. mail sõideti Narva linnas rallisprindivõistlus. Eesti meistrivõistluste neljandal etapil osales ühtekokku 49 osavõtjat seitsmes masinaklassis.
Absoluutselt kiireim oli Subaru Imprezal võistelnud Gunnar Tamm.
Narva Kutseõppekeskuse korraldatud rallisprint "Narva kevad 2004" sõideti suviselt soojal ilmal Narva linna tänavatel. Võistlusraja pikkus oli ligi kolm kilomeetrit, ning kulges trass Narva jõe kaldal ja vanalinna tänavatel.
Põnevaim võidusõit peeti maha klassis 4WD A klassis, kus pärast kahte sõidetud vooru oli võrdne aeg kirjas nii Subaru Imprezadel võistelnud Gunnar Tammel ja Lembit Nõlvakul, kui Mitsubishi Lanceril kihutanud Priit Saluril. Kolmas sõit, kus mehed seniseid aegu parandasid, otsustas klassivõidu. Vaid 0,4 sekundiga pidi Nõlvak Tamme paremust tunnistama.
4WD N, E klassis võttis võidu Mitsubishi Lancer Evo kolmel võistelnud Ago Ahu. Teise koha saavutas Jaan Mölder junior (Mitsubishi Lancer Evo 6) Dmitri Lagunovi (Mitsubishi Lancer) ees.
Kaheveoliste autode arvestuses võitis esikoha Andres Kaabel (Lada Samara), olles ligi kolm sekundit kiirem Ats Remmelgust (Lada Samara). Kolmanda koha saavutas autol Honda Civic Type-R võistelnud JR Racingu piloot Riivo Pappel.
ERK 2WD klassis võidutsesid rallikrossiässad Rainer Rühka ja Haiti Arendi (Ford Escort RS 2000). Esimest ja teist kohta jäi lahutama 0,3 sekundit. Aivis Ohtla kaotas kahe parima vooru kokkuvõttes klassivõitjale 2,8 sekundit ent sellest piisas kolmanda koha saavutamiseks.
Kristjan Lüüdingu järel ERK 2WD klassis viienda koha saavutanud Margus Jamnesele oli seekordne Narva sõit esmakordseks asfaldisprindi kogemuseks. "Olin esimest korda Narvas ja esimest korda asfaldil," märkis Jamnes ja lisas, et 2. mail Kehalas sõidetaval rallisprindil ihkab ta paremat kohta.
Noorteklassis oli kiireim Lada Samaral võistelnud Kaspar Koitla, teise koha saavutas Martin Kiil (Honda Civic Type-R) ja kolmanda tulemuse sai kirja viimases sõiduvoorus auto parempoolsete ratastega äärekivi ramminud Priit Ollino. "Täna on pikk öö," selgitas Ollino ja märkis et Nissan Sunny tuleb päev hiljem sõidetavaks rallisprindiks taas korda teha.
GAZ 51/52 klassis võttis võidu JR Racing Team'i piloot Jaan Mölder senior, kes võistlusauto spetsiaalselt selleks rallisprindiks taas "kurjaks" ajas. 3,2 sekundit kaotust klassiliidrile ja teine tulemus kuulus Jaanus Ligurile kolmandaks tulnud Raivo Prukneri ees.
Võistlusklassis GAZ 53 osales sel korral kaks pilooti: Aivari Lepik ja Argo Allik. Lepik näitas, milleks GAZ 53 võimeline on, ning edestas konkurenti 18,4 sekundiga.
"Astusime Euroopa Liitu ühega aasta autospordi tippsündmustest," sõnas võistluse direktor Ago Silde ."Korraldasime hea autospordiütituse ka idanaabritele, kuna Venemaa kaldalt oli sõitu hea jälgida," lisas ta.
Rikkalikult auhinnalaualt said lisaks klassivõitjaile ja esikolmiku-meestele oma osa ka suurimaid tippkiirusi näidanud võistlejad. Maksimumkiirus mõõdeti Mitsubishi Lanceril kihutanud Slava Popovile ning veoautode klassis suutis nõukogude tehnikast maksimumi välja pigistada Jaan Mölder senior.
Vaata lisaks: www.nvtc.ee/ralli
|
|
|
|