Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Esiautod võidakse taas kasutusele võtta
|
Loe lisaks |
|
|
Selle aasta autoralli MM-võistluste asfaldirallidel võivad "esiautod" naasta. Kruusameeskondi kasutatakse selleks, et kontrollida katsete olukordi enne nende teistkordset läbimist.
Nn Gravel Crew'd läbivad raja enne võistlusautosid ja saavad kiiruslegendi teha viimase hetke muudatusi juhuks, kui kuskil on teeolud kardinaalselt muutunud.
Sellest aastast on kruusameeskonnad keelatud ja seda FIA kulude kokkuhoiu režiimi tõttu. Sellegipoolest võidakse eelolevatel asfaldietappidel esiautod taas kasutusele võtta, kes raporteerivad, kui mõnes kurvis on ideaaltrajektooril kivid jne.
"Monte Carlo ralli on kindlasti etapp, kus vajame kruusameeskondi," lausus FIA rallikomisjoni esimees Sekhtar Mehta ajakirjale AUtosport antud usutluses. "Kuid me võime anda loa ka mõningatel teistel asfaldietappidel esiautosid kasutada, kui sõitjad näitavad, et see on äärmiselt vajalik. Ma saan nende argumendist aru, kuid kuidas nad teavad näiteks seda, kui kivi tõmmatakse välja vahetult eelneva auto poolt?"
Allikas: wrc.com, Autosport
|
|
|
|