Citroeni meeskond, tuginedes kogemustele pikamaa rallidel, ei kuhja autosid varuosasid täis, kuigi juunis toimuval Akropoli rallil tuleb kasutusele uus "hädaabi" teeninduste reegel.
"Hädaabi" teenindusega kaovad traditsioonilised päevasisesed hooldused. Vahetada tohib vaid neid varuosasid, mis on autos kaasas. Samuti tohib auto kallal tööd teha lisaks piloodile ja kaardilugejale vaid kaks mehaanikut.
Lubatud on sellise skeemi alusel kümneminutiline hooldus ja andestatakse veel 15 minutiline hilinemine, kusjuures iga hilinetud minuti eest saab 10 sekundit trahvi.
Akropoli ralli on üks karmimatest MM-kalendrisse kuuluvatest võistlustest. Citroeni peainseneri Jean-Claude Vaucardi sõnul on nende eesmärgiks teha auto vastupidavaks, mitte aga kuhjata seda täis varuosadega.
"Autole oleks vaja treilerit. Ikka on varuosi, mida ei ole kaasas. Otsustasime, et parem on vastupidav auto," selgitas Vaucard.
Rivaalitsevad meeskonnad mõtlevad lisavaruosade kaasas kandmise peale. Hooldusalade skeem võib 2005. aastal veelgi karmimaks minna.
Vaata lisaks:
www.worldrallynews.com