Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Mille Pistes ei leidnud sooja vastuvõttu
|
Loe lisaks |
|
|
Autoralli MM-võistluste juhtpositsioonidel olevad tippkaardilugejad on rahul, et Mille Pistes süsteem visatakse pärast Uus-Meremaa rallil toimunud prooviüritust ajaloo prügikasti.
Mille Pistes rajatutvuse järgselt toimub teistkordne legendi kirjutamiseks katsete läbimine võistluspäeva hommikul. See muudab ekipaažidele võistluspäevad väga pikaks
Algselt oli plaanitud see skeem täies mahus kasutusele võtta 2005 aastal. Paljude etapide korraldajad olid esialgu nõus 2004. aastal seda testima. Pärast otsust, et Mille Pistes ei tule kasutusele, taganesid peale Uus-Meremaa kõik korraldajad sellest tutvusskeemist.
"Kõik proovisid seda ja kõik vihkasid seda," lausus Petter Solbergi kaardilugeja Phil Mills. "Olukord peaks minema tagasi selliseks, nagu me oleme harjunud. Üles tõusta kell 4:30 ja esimesele katsele minna 11:30 ei ole eriti rõõmustav. Ütlematagi on selge, et me ei taha ainult ajakontrollis istuda. Lähme tagasi vana süsteemi juurde - see on 55 aastat töötanud."
Marcus Grönholmi võistluskaaslase Timo Rautiaineni, sõnul ei vähenda Mille Pistes süsteem ka ralli nädalavahetuse pikkust.
"Ma vihkan seda süsteemi! Loodan, et me ei pea seda enam kunagi nägema," lausus Rautiainen. "Mehhiko süsteem ei ole samuti hea. Meil on vaja rajakirjutamiseks kaks täispäeva, mis algavad teisipäeval. Neljapäeval teeme soojenduskatse ja pressikonverentsi. Ma ei näe mingit põhjust sedasi jätkamiseks. Kui keegi tõstab käe ja väidab, et see vähendab kulutusi, siis ma ütlen, et see pole õige. Kõik olid kohal juba eelmisel nädalavahetusel. Ametlik algus oli teisipäeval ja me lihtsalt käisime ringi ja andsime autogramme. Ma ei näe sellel mingit mõtet."
Subaru rallimeeskonna direktor David Lapworth jagab arvamust, et autoralli MM on suur vaatemäng ja vajab pisikest muutust. "Me rääkisime Mille Pistes süsteemist, kuid me ei peaks tegema enam eksperimente," lausus Lapworth.
Allikas: wrc.com
|
|
|
|