Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Aare Pärna ja Gunnar Roop jätkavad koostööd |
|
Aare Pärna ja Gunnar Roop jätkavad koostööd
|
Loe lisaks |
|
|
2003. aasta Saaremaa rallil esmakordselt ühes autos võistelnud Aare Pärna ja Gunnar Roop jätkavad koostööd ka sel aastal. Toyota Celical võistlev rallipaar alustab hooaega mail algul peetaval Tallinna rallil.
1962 aastal sündinud Aare Pärna tegi autospordiga algust 1996 aastal Haapsalus. "Tol aastal sõitsin Lada VFTS-iga Valge Daami rallil nulli," rääkis Pärna enda esimestest sammudest autorallis.
"1997 aastal osalesin kõigil etappidel, aasta hiljem sõitsin praktiliselt samapalju. Järgnevad hooajad sai sõidetud vahelduva eduga," märkis Pärna.
Läinud aastal tegi Aare Pärna kõrval kaardilugejana debüüdi varasematel aastatel veokakrossi sõitnud Gunnar Roop. "See oli meil esimene sõit koos. Temale oli see üldse esmakordne võistlus kaardilugejana," rääkis Pärna eile 35-aastaseks saanud võistluskaaslase kohta.
Paraku jäi Tamsalu meestel võistlus pooleli juba pärast kolmandat kiiruskatset, kui nende sõiduvahendiks olnud Toyota Celica mootor töölepingu üles ütles. "Saime kruusakatse sõidetud ja ka mõlemad linnakatsed, aga siis pidime võistluse katkestama," ütles toona number 47 all võistelnud Pärna.
"Pärna on asjalik piloot, olen ka ise temaga koos sõitnud," märkis pühapäeval neljakümneseks saav Avo Kristov. "See on minu vana Celica, millega nad kihutavad," tutvustas OK TSK meeskonna esindaja Kristov tiimiliikmete kasutuses oleva 150-hobujõulise sõiduvahendi ajalugu.
Usutavasti peab 1992 aasta Toyota toodang sel hooajal ralliradadel paremini vastu ning lubab meestel plaanid ellu viia. "Võru ralli jääb meil ebasobiva aja tõttu vahele, aga ülejäänud etappidel tahaksime kaasa sõita. Loodame osaleda nii RS rallil, kui ka Rakveres, Paides ja Saaremaal," lausus Pärna.
|
|
|
|