Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Kert Uus: Eesmärk oli kogemusi korjata
|
Loe lisaks |
|
|
Itaalias toimunud Coppa Liburna autoralli lõpetas esmakordselt Subaru Imprezal võistelnud Kert Uus absoluutarvestuse 31 ja N-rühma kahekümnenda kohaga. "Eesmärk oli kogemusi omandada," märkis teistkordselt Itaalias võistelnud Uus.
"Esimene ring ehk kolm katset kulusid selleks, et autot tundma õppida. Seejärel seadistasime autot tingimustele sobivamaks," rääkis koos Jakke Honkaneniga Itaalias võistelnud Kert Uus.
"Teise ringi teise katse lõpu eel, kui sõita oli jäänud veel kolm-neli kilomeetrit, kadusid autol pidurid," kirjeldas Uus sündmusi. "Viienda ja kuuenda kiiruskatse sõitsime samuti piduriteta."
Kolmandale ringile N4 klassis osalenud Uus - Honkanen hilinesid, ning said seetõttu ajalise karistuse. "Jäime hiljaks sel põhjusel, et pidureid ei saadud korda teha. Katseajad tulid seekord juba normaalsed," rääkis Uus. Tegelikult ei olnud ka viimase kolme kiiruskatse läbimisel auto parimas konditsioonis. Kert Uus jätkas: "Turborõhk kadus ära ning sellega kaotas mootor tublisti võimsust."
Autoga jäi Uus rahule: "Impreza on väga hea auto!" Ka kiitis number 45 all startinud eestlane Subaru Impreza Sti vedrustust. "Vedrustus on hea, isegi hüpata võib," lausus Kert Uus muigamisi. (Prealpi rallil osales Kert Uus Citroen Saxol, kuid oli sunnitud võistluse katkestama, kui auto purunes just hüppelt maandumise tagajärjel.)
"Sel korral jäi auto terveks ja eesmärk sai täidetud. Oluline oli kogemusi korjata," märkis 38-ndal Coppa Liburna rallil kolmandas kümnes finišeerunud Kert Uus.
|
|
|
|