Kõigi viie juhtiva autotootja esisõitjad kogunesid Uus-Meremaa eelsele pressikonverentsile ja avaldasid kahtlust FIA uusimate muudatusettepanekute õigsuse suhtes.
Viimasteks sisseviidud muudatusteks on 1000 Pistes tüüpi rajatutvumine. Süsteem näeb ette, et rajaga tutvumine toimub ralliga samal ajal, samuti uut hooldusala ja rehvide valimise korda. Järgmisena plaanitakse kasutusele võtta süsteem, kus MM-arvestuse punkte jagatakse iga päev ja päeva sisesed hooldusalad keelustatakse.
"Olen uute reeglite suhtes skeptiline. Arvan, et kõik on," lausus valitsev maailmameister Petter Solberg. "Olen spordi tuleviku pärast mures. Osaliselt on positiivne, kuid tundub, et tahetakse iga nädal reegleid muuta ja muretsen, et seetõttu lakkab ralli traditsioonilisel moel eksisteerimast. Eelmisel aastal oli kõik hea. Arvan, et selle ralli juures ei olnud paljud reeglid pool tundi enne rajatutvumistki veel selged."
"Ralli on niigi keeruline! Tuleva aasta punktisüsteemist on raske aru saada," kinnitas Citroeni piloot Sebastien Loeb kolleegi sõnu.
"Arvan, et kõik peaksid olema mures. Kui asjaga seotud inimesed ei saa aru, siis ei saa väljastpoolt niikuinii keegi aru," lisas Markko Märtin.
Peugeot sõitja Marcus Grönholm ja Mitsubishi piloot Gilles Panizzi olid eelkõnelejatega nõus ja seega tuleb välja, et kõik tootjate esisõitjad on osade 2005. aasta plaanide vastu.
Vaata lisaks:
www.worldrallynews.com