Citroeni sõitja Carlos Sainz pidi Mehhiko rallil tänu uutele ja karmidele rehvireeglitele läbima pikima päeva samade rehvidega. See seik annab FIA-le taas julgust rehvireeglite läbivaatamiseks.
FIA president Max Mosley surub meeskondadele ja rehvitootjatele peale, et rehvid peavad vastu pidama 150 kiiruskatse kilomeetrit.
Citroeni meeskonna pealtnäha pisikese eksimuse tõttu pidi Carlos Sainz Mehhiko rallilt teise päeva pärastlõunal jätkama samade rehvidega, mida ta oli kasutanud hommikustel katsetel. Hispaanlane läbis seega samade rehvidega 154 katsekilomeetrit. Rehviseguks oli kõige tugevam, selline, mida tavaliselt Akropoli rallil kasutatakse.
Citroeni ja Michelini esindajad märkisid, et ühe päeva näitele tuginedes ei tohiks teha kaugeleulatuvaid järeldusi, sest kuueteistkümnel MM-rallil varieeruvad tingimused üpriski palju.
"Kus ei ole väga karm pind, siis ei olegi see seadus väga paha. Meenutage, et kõrguse tõttu oli autode võimsus 70 hobujõu võrra pisem," selgitas Michelini mänedžer Aime Chatard.
"Carlos võttis rehvid, mis liiga tugevad. Kui ta oleks pehmema segu valinud, siis oleks olukord olnud teine. Ka oli ralli sõitjatele uus, mis muudab samuti olukorda. Me vajame lisaaega, et teha rehve, mis kestaksid 150 katsekilomeetrit."
Vaata lisaks:
www.worldrallynews.com