Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
17. märts 2004 11:20
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

WRC meeskonnad tunnevad end uute reeglitega ebakindlalt

 Loe lisaks
Romet Jürgenson asub võistlema juunioride MM-sarjas

Aasta eest Hyundaile selja keeranud Tänak naaseb tiimi ambitsioonikate plaanidega

Eestlased saavutasid Tuneesia maratonrallil topeltvõidu

Autospordiajakiri rally.ee sai 20aastaseks

Robert Virves: auhind teeb uue hooaja plaanide osas suurema töö ära

Ott Tänak naaseb M-Spordi ridadesse selge sihiga

Eesti vaatajad saavad näha autoralli Euroopa meistrivõistlusi

Robert Virves jätkab võistlemist juunioride MM-sarjas

Malcolm Wilson. Foto: Ford
Autoralli MM-võistluste meeskondade ja sõitjate sõnul vajavad uued reeglid veel parandamist, et neid kõigile vastuvõetavaks teha, vahendas speedtv.com.

MM-võistluste etapid on nüüd lühemad, sest raja tutvumisele on jäänud ainult kolmapäev ja neljapäev ning sellele järgneb kohe kolm päeva rallisõitu.

Mehhiko etapil kasutati esmakordselt paindlikku teenindusskeemi, kus üks auto oli meeskonna kohta hoolduses korraga. Samuti oli kasutusel uus rehvireegel, kus meeskondadel on kasutusel vähem arv rehve ning need tulid valida juba kuu aega varem.

Fordi meeskonna boss Malcolm Wilson lausus, et Mehhikos uus formaat töötas, kuid ta oli ebakindel, kas see saab toimima ka järgnevatel rallidel. "Meeskonna vaatenurgast, see töötas," selgitas ta. "Meil oli Mehhikos kaasas 30 protsenti vähem inimesi ja see on otsene kulude kokkuhoid."

"Mehhikos oli see OK, sest katsed olid teenindusele väga lähedal. Kuid kui võtame Austraalia või Uus-Meremaa, siis seal saab organisaatoritel ja meeskondadel olema raske. Mõned inimesed ei saa voodisse enne öösel kella üht ja see ei ole hea."

Enne Mehhiko etappi olid kaardilugejad visad kinnitama, et rajatutvus on nii kompaktne, et see teeb rajakirjutamise raskeks. Nende vaatenurka uuriti ka pärast rallit.

Francois Duvali kaardilugeja Stephane Prevot kinnitas Wilsoni sõnu. "Mehhiko ralli oli väga kompaktne ja mitte väga mahuka legendiga," märkis Prevot ja lisas, Küprose ralli saab samal moel jätkates saab olema võimatu.

"Küprosel on nii palju käänakuid, kus tuleb sõita aeglase kiirusega. Siin ei olnud viga, sest keskmine kiirus on suur. Selle üle tuleb mõelda," lisas Prevot.

Ralli võitja Markko Märtini kaardilugeja Michael Park lisas: "Kahepäevane rajakirjutamine on raske. Meil oli õhtuti palju tööd. Mulle oleks ideaalne kui rada saaks kirjutada teisipäeval ja kolmapäeval ning neljapäev oleks vaba tseremoniaalsele stardile. Arvan, et praegu on see liialt kokku surutud."
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia