Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
03. veebruar 2003 19:16
Loe kommentaare (2)
Trüki lehekülg

Tahaks tõelise A-rühma auto ära proovida

 Foto: Rando AavAgo Ahu ja Kalle Ahu huvi autospordi ja rallisõidu vastu pärineb nende endi sõnul ilmselt varasest lapsepõlvest. "Kahjuks õnnestus see küll alles 1997 aastal," rääkis Kalle Ahu rally.ee online ralliajakirjale, "varem sai ainult jäärada ja veidi kardiga sõidetud. Õppinud oleme täiesti iseseisvalt ilma kellegi suuremate õpetusteta."

Mis on saanud teie senisest võistlusautost - Ladast?

Lada autosid on meil koguni kaks ja mõlemad on endiselt alles. Üks (auto, millega 2002 hooajal sõitis Lembit Soe) auto jääb hetkeks seisma ja teise (see, millega me ise 2001 lõpus ja 2002 hooajal sõitsime) autoga sõidab Lembit Soe sel aastal klassis E8. Vanemat autot hakkame ilmsel selle hooaja lõpus müüma, kui just sellele sõitjat ei leia.

Miks otsustasite Mitsubishi kasuks?

Kuna Ladaga sõit oli ennast täielikult ammendanud ning oli viimane aeg edasi minna! Vastasel juhul oleks võinud tagasilööke tekkida sest pidevalt arenedes tahtsime kiiremalt edasi saada, aga paraku tulevad füüsika seadused vastu. Niisiis testisime nelivedust N rühma autot ja tulemused olid head.

Milline on teie praeguse võistlusauto eelnev ajalugu?

Meie ostsime selle auto 2002 aasta kevadel Peeter Martinsoni käest. Tema tõi selle auto Eestisse Soomest 2000 aastal ja sõitis paar rallit ning hooaja rallisprinte. Väljalaske aasta on autol 1993.

See auto peaks olema ehitatud Jaapanis 1999 aastal kergelt avariilisest tänavasõidu autost ja samal aastal toodi ka Soome, kus selle omanikuks sai keegi Soomes elav jaapanlane. Auto oli siis parempoolse rooliga. Soomes peaks ta olema sõitnud 1 või 2 rallit ja mõne rallisprindi.

2000 aastal jaapanlane loobus sõidust ja auto ehitati ümber vasakpoolse juhtimisega sõidukiks ning täiendati/tugevdati kere ja tehnikat. Seejärel sõideti veel paar rallisprinti ning seejärel tuligi Eestisse.

Milliseks kujuneb algav hooaeg?

Eesti sõidud sõita N3 klassi Mitsuga ja eesmärgiks oleks N rühma esikolmik. Kui juhtub, et leiame toetajaid sooviks osa võtta ka Läti rallist Kurzemes. Lisaks tahaks kaasa sõita terve rallisprindi hooaja nii Mitsu kui Ladaga.

Kas planeerite osalemist võistlustel välisriikides?

Üldiselt vaevleme juba eelmise hooaja poolest alates materiaalses
madalseisus, sest uue auto ost ning sponsorite vähesus on jätnud sügava jälje! Seega ei saa me sel aastal välisvõistlustel ilmselt osaleda, sest nõuavad ju need veelgi suuremaid kulutusi kui Eestis. Kindlasti tahaks kõik Eesti sõidud sõita N3 klassi Mitsuga ja eesmärgiks oleks N rühma esikolmik.

Spekuleerides Eesti meistrivõistluste teemal, kes on tõenäolisemad konkurendid läbi hooaja N(3) rühmas?

Kui Raidam kõik sõidud kaasa sõidab, siis ilmselt tema.

Muidu pakuks võrdselt kõiki järgmiseid: meie ise loomulikult, Pohl, Meriloo, Lindal ja Rauam. Kuna aga tegemist on tehnikaspordiga, siis ei julge küll midagi täpsemalt prognoosida. Ilmselt on eeliseid neil, kelle tehnika on uuem ja eelarve kopsakam, aga kerget võitu ei luba kellelegi.

Millised on edasised plaanid?

Juhul, kui leidub piisavalt toetajaid, tahaks korra ka tõelise A-rühma auto ära proovida, kuid enne seda püüdleks N-rühma võitu.


Lühidalt


Nimi: Ago Ahu
Rahvus: eestlane
Sünniaeg: 05.12.1972
Meeskond: Kalle Ahu (sünd 08.02.1974)
Auto: Mitsubishi Lancer Evo 3
Debüüt autorallis: Tallinn EK ralli (1997)
Karjääri tipphetked: 1999, 2000 E7 I koht, 2001, 2002 E8 I koht

Parimad rallide tulemused:
1. Võru ralli 2001 abs. 6 koht ja E8 1 koht
2. Lätis Sarma 2002 abs. 11 koht ja 2WD (2000cc) 1 koht
3. Võru ralli 2002 abs. 4 koht ja N3 3 koht
4. Saaremaa ralli 2002 abs. 14 koht ja 2WD 1 koht
5. Tartu talv 2003 abs. 8 ja klassi N3 4 koht
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia