Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Erimeelsused rehvitootjate ja FIA vahel
|
Loe lisaks |
|
|
Michelin ja Pirelli tulevad üheskoos välja ideega, kuidas vähendada autoralli MM-võistlustel kasutatavatele rehvidele tehtavaid kulutusi, vahendas worldrallynews.com.
Michelini asedirektor võistlusrehvide alal Frederic Henry-Biabaud on hoiatanud, et FIA ettepanek rehvide vastupidavuse suurendamiseks kogu võistluspäevaks esialgu hoopis suurendab kulusid.
FIA President Max Mosley on öelnud, et rehvide testimisele läheb 40 protsenti iga meeskonna testimisajast. Mosley sõnul väiksema hulga rehvide kasutamine mitte üksnes ei vähenda kulutusi, vaid ka suurendab turvalisust, sest väheneb kurviläbimise kiirus.
Rehvitootjaid hämmastab see, et FIA ettepaneku kohaselt tuleksid uued rehvireeglid kasutusse juba 2005. hooajast. Michelini esindaja on öelnud, et nõuda tulevast hooajast rehvidelt vastupidamist saja viiekümneks kiiruskatse kilomeetriks ei ole realistlik: "Selliseid rehve ei ole veel olemas ja keegi ei suuda ennustada kuidas soodustavad kõvema seguga rehvid libisemist."
|
|
|
|