Uuel Peugeot võistlusauto 307 WRC mootoril on kasutusel sedavõrd suur pöördemoment, et Prantsuse meeskonna otsusel võidakse mõnedel MM-etappidel autol kasutada neljakäigulist käigukasti.
Suuremal osal WRC autodel on kasutusel kuuekäiguline käigukast. Peugeot on kahe aasta vältel kasutanud mudelil 206 viiekäigulist kasti, tuues põhjenduseks, et kaheliitrisel turbo XU9 mootoril on nii palju võimsust, et see kompenseerib ühe käigu olemasolu. Uus XU7 mootor aga võib saada hakkama ühe võrra vähema käikude arvuga.
"Autole on planeeritud viiekäiguline kast, nagu ka kahesaja kuuel oli. Kuna homologeerimisel saime valida mitmete võimaluste vahel, siis lasime teha tüübikinnituse ka teistsorti käigukastile, millel on üks käik vähem ja seda tingituna mootori võimsusest," selgitas Peugeot peainsener Nichel Nandan.
Vaata lisaks:
www.worldrallynews.com