Fordi meeskonna direktor Malcolm Wilson tunnistas, et M-Sport loob Focuse kasutajatele boonussüsteemi, mis oleks WRC2 auto ehitamise alternatiiviks.
FIA plaan teha erasõitjatele oma karikasõit Privateers Trophy(Erasõitjate trofee) tooks kaasa paratamatult muudatusi, sest erasõitjad peaksid kasutama WRC autode lahjemaid versioone ehk nn WRC2 autosid. WRC2 autodel tuleks kasutada passiivseid diferentsiaale, kuid ka Fordi varasematel Focus WRC'del ei ole need kasutusel. See tähendaks M-Sportile aga täiendavaid kulutusi uute varuosade tootmiseks.
"Mul ei ole midagi selle projekti vastu, kuid me vaatasime asjadele reaalsuse aspektist. Uued osad peaksid läbima homologatsiooni ja me ei tea, kas neile oleks olemas ka reaalne turg. Meil ei ole selleks raha," sõnas Malcolm Wilson.
Siiani ei ole ükski tootja kinnitanud WRC2 auto ehitamist, kuid Peugeot'le peaks see sobima, sest varasemad 206 WRC versioonidel kasutati käsitsi käiguvahetust ja passiivseid esi- ja tagadiferentsiaale.
Teadupärast tuleb Ford 2004. hooajal välja boonussüsteemiga, kus parimale Focus WRC autot kasutavale erasõitjale antakse 2005. hooajal üheks Euroopa ralliks kasutusse uusim Focus WRC versioon.
Vaata lisaks:
www.worldrallynews.com