Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
21. detsember 2003 23:36
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Mikko Hirvonen testis Subaru Imprezat

 Loe lisaks
Mikko Hirvonen tuleb Eestisse võistlema R5 autoga

Loeb jäi kinni ja katkestas, Hirvonen jäi kinni, ent jätkab

Loeb jätkab liidrina, Hirvonen kerkis neljandaks

Mikko Hirvonen võitis esimest korda maastikuralli

Mikko Hirvonen võistleb tuleval aastal Miniga Dakari rallil

Portugali ralli viimast võistluspäeva alustab liidrina Hirvonen

Mikko Hirvonen võidutses Norras rahvuslikul rallil

Hirvonen saab uuel hooajal Loebi tiimikaaslaseks

Mikko Hirvonen. Foto: Lehtikuva / Scanpix
Tuleval hooajal Subaru meeskonnas võistlev Mikko Hirvonen sai reedel esmakordselt proovida Impreza WRC 03 autot ja näitas kohe meeskonnale oma talenti ning tõestas, et tema oli Subaru jaoks õige valik.

Pärast rohkem kui 300 kilomeetri läbimist Prantsusmaal Alpides, oli meeskonna peainsener Pierre Genon rahul Mikko Hirvoneni oskusega uut autot tundma õppida. Päeva lõpuks näitas Hirvonen mitte palju halvemaid aegu meeskonnakaaslasest ja vaitsevast maailmameistrist Petter Solbergist.

"See oli üsna üllatav," sõnas 23-aastane soome piloot. "Ma arvasin, et harjumine saab olema palju raskem, kuid auto tundub väga kergesti juhitav, väga stabiilne ja kurvides palju parem, kui oodata oskasin. Ma ei lootnud sellist head tunnetust nii ruttu saavutada ning seega olen väga õnnelik."

Kuna suurema osa WRC kogemusest on Hirvonen saanud Ford Focuse roolis, ootas meeskond huviga, kuidas soomlaste tulevikulootus suudab kohaneda Imprezaga, millega ta stardib Monte Carlo ja Rootsi rallidel.

Päev enne rooli saamist selgitas Solberg Hirvonenile auto eripära. Subaru esipiloot oli roolis ja nooruke soomlane kaardilugeja kohal. "See oli väga kasulik. Ta rääkis rehvidest ja sõidustiilist, kuidas ta pidurdab, kasutab diferentsiaale. Kui jõudsime katse lõppu ja ta auto ringi pööras, siis rääkisime kiirelt sõidust ja asusime uuele läbimisele," rääkis Hirvonen.

"Tean, et pean pidurdama õppima. Ma armastan pidurdada hilja ja väga järsult, kuid Impreza jõudlus on parem siledal kurvi minemisel. See oli väga hea kogemus, kuid ma ei ütleks, et ma seda väga palju nautisin - ei ole oluline, kes sõidab, leian ikkagi kaardilugeja kohal istumise üsna hirmuäratava olevat," lisas Hirvonen.

Pierre Genoni sõnul oli testi eesmärgiks Hirvonenile autoga tutvumine. "Jätsime auto täpselt samasse seadistusse, mida Petter eelmisel päeval kasutas päeval ning lasime Mikkol sada kilomeetrit tunnetuse saamiseks sõita. Tingimused olid mudased ja libedad, kuid ta suutis väga kiiresti sõidurütmi leida. Pärastlõunal eksperimenteerisime seadistuste muutmisega, kuid keskendusime põhiliselt mõndade uute Pirelli rehvide testimisele, mis Monte Carlo ralliks on tarnitud. Kõike arvesse võttes oli väga hea päev."

Vaata lisaks:
www.swrt.com

Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia