Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
21. detsember 2003 23:36
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Mikko Hirvonen testis Subaru Imprezat

 Loe lisaks
Mikko Hirvonen tuleb Eestisse võistlema R5 autoga

Loeb jäi kinni ja katkestas, Hirvonen jäi kinni, ent jätkab

Loeb jätkab liidrina, Hirvonen kerkis neljandaks

Mikko Hirvonen võitis esimest korda maastikuralli

Mikko Hirvonen võistleb tuleval aastal Miniga Dakari rallil

Portugali ralli viimast võistluspäeva alustab liidrina Hirvonen

Mikko Hirvonen võidutses Norras rahvuslikul rallil

Hirvonen saab uuel hooajal Loebi tiimikaaslaseks

Mikko Hirvonen. Foto: Lehtikuva / Scanpix
Tuleval hooajal Subaru meeskonnas võistlev Mikko Hirvonen sai reedel esmakordselt proovida Impreza WRC 03 autot ja näitas kohe meeskonnale oma talenti ning tõestas, et tema oli Subaru jaoks õige valik.

Pärast rohkem kui 300 kilomeetri läbimist Prantsusmaal Alpides, oli meeskonna peainsener Pierre Genon rahul Mikko Hirvoneni oskusega uut autot tundma õppida. Päeva lõpuks näitas Hirvonen mitte palju halvemaid aegu meeskonnakaaslasest ja vaitsevast maailmameistrist Petter Solbergist.

"See oli üsna üllatav," sõnas 23-aastane soome piloot. "Ma arvasin, et harjumine saab olema palju raskem, kuid auto tundub väga kergesti juhitav, väga stabiilne ja kurvides palju parem, kui oodata oskasin. Ma ei lootnud sellist head tunnetust nii ruttu saavutada ning seega olen väga õnnelik."

Kuna suurema osa WRC kogemusest on Hirvonen saanud Ford Focuse roolis, ootas meeskond huviga, kuidas soomlaste tulevikulootus suudab kohaneda Imprezaga, millega ta stardib Monte Carlo ja Rootsi rallidel.

Päev enne rooli saamist selgitas Solberg Hirvonenile auto eripära. Subaru esipiloot oli roolis ja nooruke soomlane kaardilugeja kohal. "See oli väga kasulik. Ta rääkis rehvidest ja sõidustiilist, kuidas ta pidurdab, kasutab diferentsiaale. Kui jõudsime katse lõppu ja ta auto ringi pööras, siis rääkisime kiirelt sõidust ja asusime uuele läbimisele," rääkis Hirvonen.

"Tean, et pean pidurdama õppima. Ma armastan pidurdada hilja ja väga järsult, kuid Impreza jõudlus on parem siledal kurvi minemisel. See oli väga hea kogemus, kuid ma ei ütleks, et ma seda väga palju nautisin - ei ole oluline, kes sõidab, leian ikkagi kaardilugeja kohal istumise üsna hirmuäratava olevat," lisas Hirvonen.

Pierre Genoni sõnul oli testi eesmärgiks Hirvonenile autoga tutvumine. "Jätsime auto täpselt samasse seadistusse, mida Petter eelmisel päeval kasutas päeval ning lasime Mikkol sada kilomeetrit tunnetuse saamiseks sõita. Tingimused olid mudased ja libedad, kuid ta suutis väga kiiresti sõidurütmi leida. Pärastlõunal eksperimenteerisime seadistuste muutmisega, kuid keskendusime põhiliselt mõndade uute Pirelli rehvide testimisele, mis Monte Carlo ralliks on tarnitud. Kõike arvesse võttes oli väga hea päev."

Vaata lisaks:
www.swrt.com

Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia