Läti võistkond R-Evolution Racing jätkab tuleval aastal samade sõitjatega kuid meeskond kaalub veel ühe ekipaaži kaasamist, sest reeglid lubavad osaleda kolmel ekipaažil.
R-Evolution meeskonnas jätkavad 2004 aastal võistlemist 2003 aasta absoluudi esiotsamehed Matiss Mešaks ja Arnis Ronis ning N4 klassi meistrid Aivis Egle ja Juris Vilmanis.
Koostöös Rootsi sportautode ettevalmistusfirmaga Prospeed ehitab meeskond uhiuut N-rühma võistlusautot Mitsubishi Lancer Evo VII, mille rooli istub tuleval aastal Aivis Egle. Praegu on auto lahti võetud ja kere on keevitustööödel. Autosse ehitatakse superkerge turvapuur, mis annab minimaalse kaalu juures maksimaalse jäikuse.
Uue Mitsubishi Lanceri mootor ja ülekanded valmistatakse Prospeedis, Jaanuari alguses arendab mootorit üks parimaid sportautode programmeerijaid ECU ja ACD. Lõplik testimine ja tuunimine tehakse Lätis koostöös Rootsi N4 klassi sõitja Patrik Fredrikssoniga.
Ekipaaž Mežaks - Ronis osaleb A8 klassis ja üritab tagasi võita meistritiitlit Skandi Auto rallipaarilt Ivars Vasaraudzis - Valdis Spredzis.
Praegu on ekipaaži valduses kaks autot: Ford Escort WRC ja selle aasta N4 meistri auto Mitsubishi Lancer Evo VII. Ford Escort on pärast täielikku mootori ja ülekannete kapitaalremonti heas korras. Kui mehed otsustavad jätkata Mitsubishiga, ehitatakse auto A8 klassile vastavaks. Otsus võetakse vastu veel sel aastal.
Vaata lisaks:
www.r-evolution.lv