Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Lada liitub JWRC sarjaga
|
Loe lisaks |
|
|
2003 aastal sõlmis MTEC meeskond pikaajalise koostöölepingu Venemaa autogigandi Avtovaz Ladaga. Autotootja lubas igati toetada MTEC arendustöid.
Samaaegselt alustati ka Lada 112 1600 KitCari ehitamisega, mis ADAC Saksamaa rallil suvel ka nullautona rajal oli.
Uus auto loodetakse saada homologeerituks tuleva aasta esimeseks jaanuariks. Auto mootor ja ülekanded olevat juba päris head, kuid vedrustusega tuleb veel vaeva näha.
Meeskond loodab Lada viia ka juuniorite maailmameistrivõistlustele. MTEC praegune piloot on 30-aastane Sven Haaf, kes on tuli Saksamaal 2002. aastal Citroeniga S1600 klassi meistriks.
MTEC meeskond ei ole autoralli ringkondades tundmatu. Aastatel 2001-2002 valmistas ette ja nõustas meeskond Suzuki Sporti liitumisel üritustel JWRC karusselliga.
Lada 112 KitCar tehnilised andmed
Pikkus: 4170 mm
Laius: 1676 mm
Kõrgus: 1430 mm
Teljevahe: 2490 mm
Täismass: 1050 kg
Mootori kubatuur: 1599 cc
Maksimum võimsus: 195 hj
Maksimum kiirus: 185-215 km/h
Käigukast: 6-käiguline
|
|
|
|