Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
30. november 2003 10:07
Loe kommentaare (26)
Trüki lehekülg

Uus hooaeg toob superkrossi sarja muudatusi

 Loe lisaks
Superkrossi hooaeg lõppes võidukihutamisega Taali rajal

Superkrossi hooaeg avati võidukihutamisega Taali rajal

Superkross toimub värskendatud Taali rajal

Laitses toimunud superkrossil startis arvukalt noori

Superkrossi karikasarja uus hooaeg algas Taalis

Superkrossi kolm kümnendit kaante vahel

Superkrossi superfinaalide karikas Kevin Allikule

Superkrossil osales üle 100 võistleja

 Foto: Erakogu
Uus hooaeg toob superkrossi sarja nii mõnegi muudatuse. Sari jätkub koostöös Eesti Autospordi Liiduga, mis tähendab, et kõik võidusõidud registreeritakse ning sellga kaasneb nii sõitjate kui ka pealtvaatajate kindlustus.

Superkrossi sarja eestvedaja Eiki Eriste sõnul tõestetakse auto kohustuslikku müügihinda viie tuhande krooni võrra (klassis 2WD - 20 000 kroonini ja klassis 4WD - 25 000 kroonini), kuid see on eelkõige mõeldud turvalisuse parandamiseks. Eiki Eriste selgitas, et uuel hooajal ei tehta järelandmisi ei istme, ohurihmade, sõitjariietuse, turvapuuri, tulekustuti ega voolulüliti asjus. "Selle viis tuhat nõuame turvalisuse arvelt."

Selleks, et autosid võrdustada, on võetud vastu otsus, et sissepritse või kahe karburaatoriga autodesse tuleb lisada viiekümne kilone lisaraskus. "Seda on lihtne kontrollida, kas või vannitoa kaaluga ja seda hakkame tegema," lausus Eriste ja kuid pani võistlejatele südamele, et kinnitamata see lisaraskus siiski olla ei või.

Suurem uuendus on veel see, et kaob ära autode klassidesse jagamine kubatuuri järgi, vaid tulevad klassid esi- ja tagaveolistele. "Viimasel etapil võistlejad seda tahtsid. Õigem oleks olnud tuhat kuussada ning kaks ja pool, aga nii härrad tahtsid - nüüd hakatakse suuri autosid otsima ja vähemalt kahe liitriliste autodega sõitma, kuid see 1600 on ikka odavam auto. Jääradadel pole vahet, aga suvel hakkavad 1600 mehed nutma," arvas Eiki Eriste.

Selle aasta võitja stardib järgmisel aastal numbri üks all ja noorte klassi numbri ülaserva tuleb N, esiveolistel E, tagaveolistel T ning vabaklassis V.

Tulevast aastast läheb pool laekunud stardimaksust auhinnafondi, mis jagatakse hooaja lõpus esimese kuue mehe vahel. Eriste arvates ei ole esialgu mõtet kehtestada võidufondi jagamiseks startijate minimaalset arvu: "Siiani on startijaid piisavalt olnud ja on kuulda, lisandub uusi tulijaid ning toimub ka mitmeid autode vahetusi."



2004. aasta superkrossi kalenderplaan


SKV I etapp (lumerada) Kadjaste, 10. jaanuar
SKV II etapp (jäärada) Pärnu, 25. jaanuar
SKV III etapp (lumerada) Haapsalu, 7. veebruar
SKV IV etapp (autokross) Taali, 7. märts
SKV V etapp (autokross) Viljandi, 24. aprill
SKV VI etapp (autokross) Taali, 23. mai
SKV VII etapp (ringrada) Pärnu, 27. juuni
SKV VIII etapp (ringrada) Pärnu, 18. juuli
SKV IX etapp (ringrada) Pärnu, 15. august
SKV X etapp (autokross) Taali, 19. september
SKV XI etapp (autokross) Taali, 3. oktoober
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia