Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
30. november 2003 10:07
Loe kommentaare (26)
Trüki lehekülg

Uus hooaeg toob superkrossi sarja muudatusi

 Loe lisaks
Superkrossisarja superkarika võitis Katrina Mathiesen

Eiki Eriste tõmbab superkrossi karikasarjale joone alla

Katrina Mathiesen saavutas superkrossisarjas esimese võidu

Superkrossi hooaeg lõppes võidukihutamisega Taali rajal

Superkrossi hooaeg avati võidukihutamisega Taali rajal

Superkross toimub värskendatud Taali rajal

Laitses toimunud superkrossil startis arvukalt noori

Superkrossi karikasarja uus hooaeg algas Taalis

 Foto: Erakogu
Uus hooaeg toob superkrossi sarja nii mõnegi muudatuse. Sari jätkub koostöös Eesti Autospordi Liiduga, mis tähendab, et kõik võidusõidud registreeritakse ning sellga kaasneb nii sõitjate kui ka pealtvaatajate kindlustus.

Superkrossi sarja eestvedaja Eiki Eriste sõnul tõestetakse auto kohustuslikku müügihinda viie tuhande krooni võrra (klassis 2WD - 20 000 kroonini ja klassis 4WD - 25 000 kroonini), kuid see on eelkõige mõeldud turvalisuse parandamiseks. Eiki Eriste selgitas, et uuel hooajal ei tehta järelandmisi ei istme, ohurihmade, sõitjariietuse, turvapuuri, tulekustuti ega voolulüliti asjus. "Selle viis tuhat nõuame turvalisuse arvelt."

Selleks, et autosid võrdustada, on võetud vastu otsus, et sissepritse või kahe karburaatoriga autodesse tuleb lisada viiekümne kilone lisaraskus. "Seda on lihtne kontrollida, kas või vannitoa kaaluga ja seda hakkame tegema," lausus Eriste ja kuid pani võistlejatele südamele, et kinnitamata see lisaraskus siiski olla ei või.

Suurem uuendus on veel see, et kaob ära autode klassidesse jagamine kubatuuri järgi, vaid tulevad klassid esi- ja tagaveolistele. "Viimasel etapil võistlejad seda tahtsid. Õigem oleks olnud tuhat kuussada ning kaks ja pool, aga nii härrad tahtsid - nüüd hakatakse suuri autosid otsima ja vähemalt kahe liitriliste autodega sõitma, kuid see 1600 on ikka odavam auto. Jääradadel pole vahet, aga suvel hakkavad 1600 mehed nutma," arvas Eiki Eriste.

Selle aasta võitja stardib järgmisel aastal numbri üks all ja noorte klassi numbri ülaserva tuleb N, esiveolistel E, tagaveolistel T ning vabaklassis V.

Tulevast aastast läheb pool laekunud stardimaksust auhinnafondi, mis jagatakse hooaja lõpus esimese kuue mehe vahel. Eriste arvates ei ole esialgu mõtet kehtestada võidufondi jagamiseks startijate minimaalset arvu: "Siiani on startijaid piisavalt olnud ja on kuulda, lisandub uusi tulijaid ning toimub ka mitmeid autode vahetusi."



2004. aasta superkrossi kalenderplaan


SKV I etapp (lumerada) Kadjaste, 10. jaanuar
SKV II etapp (jäärada) Pärnu, 25. jaanuar
SKV III etapp (lumerada) Haapsalu, 7. veebruar
SKV IV etapp (autokross) Taali, 7. märts
SKV V etapp (autokross) Viljandi, 24. aprill
SKV VI etapp (autokross) Taali, 23. mai
SKV VII etapp (ringrada) Pärnu, 27. juuni
SKV VIII etapp (ringrada) Pärnu, 18. juuli
SKV IX etapp (ringrada) Pärnu, 15. august
SKV X etapp (autokross) Taali, 19. september
SKV XI etapp (autokross) Taali, 3. oktoober
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
15.02.2025 19:25
Rally Sarma 2025 (0)
29.01.2025 15:43
2025 Monte Carlo Rally (0)
13.01.2025 22:46
Rally Aluksne 2025 video (3)
26.11.2024 13:58
Rally in Latvia (0)
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia