Pärast kuid kestnud vaidlustele, kas autoralli MM-võistlustelt kaotatakse gravel crewd, on worldrallynews.com andmetel FIA World Rally Championship Commission soovitanud, et tehasemeeskondade sõitjatel võiks ikkagi lasta kiiruslegendi vahetult enne katset muudatusi teha ning vältida liigseid riske.
Sellegipoolest on kinnitatud, et praegusel kujul legendi muutmine on lubatud vaid asfaldirallidel.
Fordi sõitja Markko Märtin, kes käis enne Walesi etapi toimumist Pariisis tutvustamas FIA ametnikele kruusameeskondade vajalikkust, vastas ettevaatlikult: "Arvan, et eelnõude peale ei maksa eriti elevusse sattuda. Ootame, millal sellest seadus saab."
Samuti on kahtluse all nn. 1000 pistes süsteem, kus peaks legendi kirjutamine toimuma võistluspäeva hommikul, sest mitte ükski kuueteistkümnest maailmameistrivõistluse etapi korraldajast ei ole sellega täielikult nõustunud.
Uus-Meremaa etapi korraldajad on küll välja näidanud, et nad pole sellele täielikult vastu, kuid Corona Mehhiko ralli korraldajatel on seevastu teised mõtted. Nad kardavad kaost, mis tekib, kui võistlejad ja pealtvaatajad otsivad katseid samaaegselt.
Vaata lisaks:
www.worldrallynews.com