Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas? |
|
|
|
|
|
... > Ott Tänak lõpetas reedese rallipäeva neljandal kohal |
 |
Ott Tänak lõpetas reedese rallipäeva neljandal kohal
 |
Loe lisaks |
|
 |
Ott Tänak ja Martin Järveoja on Kesk-Euroopa ralli teise päeva lõppedes Hyundai Motorspordi parima rallipaarina neljandal kohal. Liidrikoha säilitasid Toyotaga võistlevad prantslased Sébastien Ogier ja Vincent Landais.
Reedel läbiti kuus kiiruskatset – kahel korral Granit und Wald (SS 3/8, 10,86 km), Böhmerwald (SS4/7, 15,27 km) ja Col de Jan (SS5/6, 23,37 km). Lisakatsed sõideti Austrias, Saksamaal ja Tšehhis.
Hyundai Shell Mobis World Rally Team'i jaoks oli reedene päev Kesk-Euroopa rallil keeruline. Ott Tänak - Martin Järveoja lõpetasid päeva neljandal kohal, edukaim Hyundai i20 N Rally1 autoga võistlev rallipaar. Eestlased alustasid tugevalt, saades kolmandal kiiruskatsel teise aja ja kerkides viiendal katsel poodiumikonkurentsi. Ülejäänud päeva jooksul oli keeruline leida head tasakaalu auto ja muutuvate teeolude vahel. Nad lõpetasid rallipäeva kokkuvõttes neljandana, jäädes esikolmikust maha vaid 3,3 sekundiga.
Tänak ütles: "Täna olid väga nõudlikud katsed ja meil lihtsalt ei olnud piisavalt kiirust. See ei ole niivõrd seadistuse, vaid pigem üldise soorituse küsimus. Me kõik tahame olla konkurentsivõimelised, seega on keeruline lihtsalt ellu jääda, aga andsime endast kõik ja proovisime parimat."
Adrien Fourmaux - Alexandre Coria alustasid päeva esikolmikus ning jätkasid tempokalt. Kuna ees sõitnud autod muutsid tee järjest mustemaks ja libedamaks, valis prantsuse paar ettevaatlikuma sõidustiili. Probleemid hommikusel ringil langetasid nad viiendale kohale, kuid pärast väikest tagasilööki kuuendal katsel suutsid nad järgmisel kiiruskatsel krija saada teise aja ning lõpetasid päeva kuuendana.
Thierry Neuville - Martijn Wydaeghe alustasid päeva tugevalt, võites kolmanda kiiruskatse ning tagades Hyundaile seal kolmikvõidu. Kuid viiendal katsel sõitsid nad kaks korda rajalt välja, mis põhjustas tagumise parema rehvi tühjenemise ja esiosa kahjustuse. Pärastlõunased seadistuse muutused ei andnud oodatud tulemust ning belglased lõpetasid päeva kaheksandal kohal.
"Tänane päev oli keeruline," tunnistas Neuville. "Tegime hommikul väikese vea, hüppele minnes vale trajektooriga, mis tekitas kahjustusi ja lõhkus rehvi."
Hyundai Motorspordi spordidirektor Andrew Wheatley sõnas, et osa päevast oli paljutõotav, kuid esines tagasilööke: "Esimesed kaks hommikust katset olid tugevad, kuid Col de Jan esimene läbimine oli keeruline. Individuaalselt vaadates tegid Adrien ja Alexandre väga head sõidud, Ott oli kohati väga kiire, Thierry maksis väikese vea eest kõrget hinda. Loodame homme positsioone parandada."
Laupäeval sõidetakse kuus katset kogupikkusega 103,64 km ning lisaks ülesõitu 450 km.
Kesk-Euroopa ralli tulemused pärast 8. kiiruskatset
1. Sébastien Ogier – Vincent Landais (Toyota GR Yaris Rally1) 1:03:29,8
2. Kalle Rovanperä – Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1) +0,6
3. Elfyn Evans – Scott Martin (Toyota GR Yaris Rally1) +29,5
4. Ott Tänak – Martin Järveoja (Hyundai i20 N Rally1) +32,8
5. Takamoto Katsuta – Aaron Johnston (Toyota GR Yaris Rally1) +35,7
6. Adrien Fourmaux – Alexandre Coria (Hyundai i20 N Rally1) +46,1
7. Sami Pajari – Marko Salminen (Toyota GR Yaris Rally1) +56,0
8. Thierry Neuville – Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1) +1:55,8
9. Josh McErlean – Eoin Treacy (Ford Puma Rally1) +2:50,2
10. Oliver Solberg – Elliott Edmondson (Toyota GR Yaris) +3:37,6
|
|
|
|