Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas? |
|
|
|
|
|
Urvo Männama ja Risto Lepik kaheteistkümnendal kohal
14. jaanuaril sõideti Dakari ralli üheksas katse, mille järel algab kolmest kiiruskatsest koosnev lõpuspurt, mis toimub Empty Quarter nimelises kõrbes, mille kogupindala on ligemale 600 000 ruutkilomeetrit.
Teisipäevase kiiruskatse pikkuseks oli 357 kilomeetrit ja oma esimese tänavuse katsevõidu said Dacia Sandriders nimelise prototüüpautoga sõitvad Nasser Al-Attiyah - Edouard Boulanger. Urvo Männama - Risto Lepik (Toyota GR DKR Hilux EVO) lõpetasid katse 18. kohal (+21,48). Vahetus ka ralli üldliider, esikohale tõusid eestlaste tiimikaaslased Overdrive Racing meeskonnast Yazeed Al Rajhi - Timo Gottschalk. Männama ja Lepik on üldarvestuses 12. kohal, kaotust liidritele on 2 tundi, 58 minutit ja 20 sekundit.
"Täna oli taas väga intensiivne navigeerimine, kus lühikese distantsi jooksul tuli palju suuna muutusi. Kõige keerulisemaks osutus katse viimane osa, kus olid suured kivised väljad ja palju erinevaid radu. Ühe valikuga kahjuks ka eksisime ja saime uut rada avastada. Tänase päeva saldosse läks üks rehvi purunemine, oluline on see, et oleme laagris ja viimaseks kolmeks päevaks liivadüünides valmis," sõnas Risto Lepik.
Kolmapäeval ootab sõitjaid ees 520 kilomeetri pikkune ülesõit. Esimene auto lahkub laagrist kella poole viie ajal hommikul. Kiiruskatsel, millel pikkust vaid 120 kilomeetrit, on taas autodel ja tsiklitel eraldi rada. Kuigi katse on lühike, ootavad sõitjaid Empty Quarteri düünid, millel kõrgust kuni 250 meetrit.
|
|
|
|