Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Margus Kiiver
09. november 2024 2:22
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
Auto test Kataris. Foto: Erakogu

Urvo Männama ja Risto Lepik osalevad kolmandalt korda Dakari rallil

Urvo Männama ja Risto Lepik stadivad 3. jaanuaril kolmandat korda Dakari rallil. Sel korral tehakse koostööd Belgia meeskonnaga Overdrive, mis valmistab ette Toyota Hilux T1+ võistlusmasinaid.

Eestlaste eesmärgiks on pakkuda uue aasta alguses Eesti mootorispordi sõpradele häid emotsioone ja maratonralli võimalikult heal kohal lõpetada.

"Eesti mees on jonnakas, ta astub reha otsa nii kaua, kui vars pooleks läheb. Kui tõsisemalt rääkida, siis esimesel korral sujusid asjad meil päris hästi, teisel korral ei saanud isegi korralikult minema. Nüüd siis kolmas kord ja on tõsi, et auto oma olemuselt on meile tuttav. Uus on see, et nüüd ei ole me kohal oma meeskonnaga vaid stardime Belgia meeskonna Overdrive ridades," räägib Urvo Männama.

Urvo Männama ja Risto Lepik on esimese tutvuse uue autoga teinud, kui läbisid Kataris testidel üle 250 kilomeetri.

"Me oleme sellel aastal vähe sõitnud, eks oli eelmise aasta haavade lakkumist aga nüüd oleme õigel lainel. Katari test oli meile väga hea, saime mõlemad Ristoga taas selle tunde kätte. Usun, et varasemad tuhanded kilomeetrid on olnud meile hea põhi ja Dakar on väga palju just kogemuse pealt tehtav võistlus, kus ei ole oluline kohe alguses gaas põhja lüüa," selgitas Männama.

"Ka minu seisukohast oli test väga vajalik ning positiivne. Minu töökoht on võrreldes eelmiste aastatega mugavam, kui saab seda mugavuseks nimetada. Uus Hilux on pehmem ja kui arvestada kui pikka aega me kahe nädala jooksul seal masinas veedame, on see oluline. Urvo poolt saan aru, et ka talle see uus masin istub," kommenteeris Risto Lepik.

Järgmine kord kohtutakse meeskonna ja sõidukiga enne Dakari ralli starti Saudi Araabias, kus saab veel viimased testid teha.

Eestlaste meeskonnakaaslasteks on Toby Price ja Sam Sunderland. Nemad kumbki on Dakari ralli võitjaks tulnud tsikliga. Sarnaselt Toomas Triisale ja Mart Meerule, kes samuti Dakari rallil tsikliga osalenud ja Triisa ka Malle-Moto klassi võitnud, istuvad nad nüüd ühes autos.

2025. aasta Dakari ralli sõidetakse Saudi Araabias, kus võistlusrada pakub sõitjatele katseid erinevatel pinnastel. Liivakõrbes sõidetavad katsed panevad proovile ka meeskondade navigeerimisoskused. Start antakse 3. jaanuaril proloogiga Bishast ja 17. jaanuaril on 2025. aasta Dakari ralli finiš Shubaytah's. See kõrbepiirkond on tuntud Empty Quarter'i nime all, kus sõitjad saavad enne finišit kolm päeva kihutada ja navigeerida liivadüünides. Ka sellel aastal on kavas kaks maratonkatset. Võistlejad ööbivad etteantud laagrites, kus taustatiime abiks pole ja kõik tööd sõidukite juures tuleb ise teha. Need katsed on pikemad, kui varasematel aastatel, ulatudes 950 kilomeetrini. Vähemalt viiel katsel on erinevatel klassidel turvalisuse huvides erinev teekond, et vältida ees startinud tsiklite ja nende taga tulevate kiirete autode kokkupõrkeid.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
26.11.2024 13:58
Rally in Latvia (0)
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia