Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
TOHI Distillery viib Eesti maitsed Kesk-Euroopa rallile
26.-29. oktoobril sõidetakse Tšehhis, Austrias ja Saksamaal esimest korda Kesk-Euroopa ralli, mis onMM-sarjas tänavuse hooaja eelviimane ralli. Võistlus toetaba ka üks Eesti Eesti ettevõte.
TOHI Distillery, mis on Eesti juhtiv mittealkohoolse džinni tootja, esindab Kesk-Euroopa rallil Eestis toodetud ja mitmete auhindadega pärjatud džinnivalikut. Kuna tegemist on spordisündmusega, siis keskendutakse peamiselt alkoholivaba TOHI Virgin džinnile, mida saab erinevate kokteilide näol proovida kiiruskatsete ääres asuvates baaritelkides. Ilma autota tulnud rallifännidel avaneb võimalus proovida ka erinevates TOHI alkohoolsetest džinnidest tehtud kokteile.
Priit Palk, TOHI džinnimeister: "See on suur privileeg tutvustada Eesti toodangut tuhandetele Kesk-Euroopa WRC rallile tulnud fännidele. Olen kindel, et leiame sealt ka mõne uue džinnifänni. Huvitav fakt on see, et TOHI Distillery asub Ott Tänakuga ühes vallas - Kohilas. Loodame, et esindame mõlemad oma kodukanti väärikalt."
Kesk-Euroopa ralli kiiruskatsetel saab näha TOHI värvides ühte ralli turva- ehk nullautot, millel FIA ametlik sõnum: "Never Drink And Drive," mida Eesti tootjal on õigus kasutada. See aitab rallipublikule meenutada, et alkohol ja autorool ei sobi kokku ja et on olemas mittealkohoolsed alternatiivid.
|
|
|
|