Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Avapäeva lõpetasid liidrikohal Timmu Kõrge ja Arro Vahtra |
|
Avapäeva lõpetasid liidrikohal Timmu Kõrge ja Arro Vahtra
|
Loe lisaks |
|
|
Rapla ralli avakatse võitsid Urmo Aava - Janno Siitan, teisel kiiruskatsel olid parimad Emils Blūms - Ivo Pūķis, kolmandal Kaspar Kasari - Rainis Raidma ja neljandal Priit Koik - Silver Simm. Päeva lõpetasid liidrikohal aga katsevõiduta jäänud Timmu Kõrge ja Arro Vahtra.
Kuidagi juhtus nii, et kuigi ralli stardirivi pidanuks avama Ken Torn ja Jakko Viilo, siis nemad jäid seekordsest rallivõistlusest kõrvale, põhjuseks treeningsõidul ära lagunenud võistlusauto. Nii läksid reede õhtul kell pool kuus Rapla kesklinnast esimesena rajale Priit Koik - Silver Simm (Škoda Fabia EVO Rally2).
Esimene kiiruskatse sõideti Rapla linna tänavail. Mõneti üllatuslikult võtsid 1,4 km pikkuselt avakatselt võidu Urmo Aava - Janno Siitan (Subaru Impreza WRX STI). See oli "ohooo!" elamus osale publikule päris kindlasti, kuna Aava tegevsportlasena ei ole rallivõistlustel võidu sõitnud rohkem kui kümme aastat. Tõsi, läinud hooajal võistles ta Saaremaa rallil, kuid seal tehnika ei kestnud ja tulemust ei tulnud.
Urmo Aava ja Janno Siitan. Foto: Rando Aav / rally.ee
Teine, metsas sõidetud kiiruskatse tõi edu lätlastele. Emils Blūms - Ivo Pūķis (Mitsubishi Lancer Evo 9) said 0,1 sekundiga jagu teise aja kirja saanud võistluspaarist Timmu Kõrge - Arro Vahtra (Mitsubishi Lancer Evo 10). Kolmandal lisakatsel Raplas paugutasid parima aja kohalikud poisid Kaspar Kasari - Rainis Raidma (Škoda Fabia R5). Teiseks metsakatseks said hoo üles Piirt Koik - Silver Simm, kes edestasid sel 7,31 km pikkusel kiiruslõigul lähimaid konkurente kuue sekundiga.
Rallipäeva tulemuste kokkuvõttes olid nobedaimad Kõrge ja Vahtra. Lätlased jäid neist maha 1,9 sekundiga ning Raplamaa võistlejad 3,3 sekundiga. Aava ja Siitan platseerusid neljandale positsioonile, jäädes liidritele alla 3,6 sekundiga.
Rapla ralli jätkub laupäeval, mil on kavas kaheksa kiiruskatset.
|
|
|
|