Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
21. mai 2022 23:12
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
Võistlust asudid juhtima Kalle Rovanperä ja Jonne Halttunen. Foto: Toyota Gazoo Racing

Toyotad esikolmikus: Rovanperä, Evans, Katsuta

Portugali MM-ralli viimasele võistluspäevale lähevad liidritena vastu Kalle Rovanperä - Jonne Halttunen. Soomlased asusid võistlust juhtima 15. kiiruskatse järel, napsates parima positsiooni tiimikaaslastelt.

Suurema osa ajast rallit juhtinud Elfyn Evans - Scott Martin (Toyota GR Yaris Rally1) lõpetasid kolmanda võistluspäeva teisel kohal, kuna neist möödusid Kalle Rovanperä - Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1). Laupäevase võistluspäeva lõpetasid soomlased 5,7-sekundilise eduga meeskonnakaaslaste ees. Laupäevasel kolmandal kiiruskatsel kolmandale kohale tõusnud võistluspaar Takamoto Katsuta - Aaron Johnston (Toyota GR Yaris Rally1) lõpetas rallipäeva samal positsioonil. Kaotust liidritele kogunes neil minut ja 50,1 sekundit. Rõõmustada on neil ilmselt vara, sest viimasel rallipäeval seisab ees veel viis kiiruskatset ning lähimad jälitajad Dani Sordo - Cándido Carrera (Hyundai i20 N Rally1) jäävad neist maha vaid 5,7 sekundiga.

Ott Tänak - Martin Järveoja (Hyundai i20 N Rally1) lähevad pühapäevastele kiiruskatsetele vastu kaheksandalt positsioonilt. Rallit juhtivaile põhjanaabritele kaotavad eestlased seni läbitud katsete järel neli minutit ja 40,9 sekundit.

"Positiivne on see, et täna oli meil vähem probleeme, kui eile, kuid see ei tähenda, et kõik oli nii kuis peab. Mõned katsed olid juba päris lubavad, kuid samas teised jällegi väga kehvakesed," rääkis Tänak. "Taaskord oli katsumuseks katsete teine läbimine, kuid sel korral tuli tegeleda rohkem tee puhastamisega ning teha seda kõvema rehviseguga, oli ka omaette katsumus. Ralli käigus on väga keeruline suuremaid muudatusi teha, et auto balanssi ja juhitavust paremaks saada ning seetõttu on arendustegevus ka raskendatud. Sellest hoolimata võtame samm-sammu haaval ja püüame edasi liikuda. Teeme oma tööd nii hästi kui võimalik ja loodetavasti leiame siit ka nii mõndagi, mida saame järgmistel rallidel ära kasutada."
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
26.11.2024 13:58
Rally in Latvia (0)
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia