Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
30. august 2021 23:04
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
Martin Vatter on superkrossi karikavõistlustel vabaklassis tabeliliider. Foto: Rando Aav

Martin Vatter sihib superkrossi karikasarjas võitu

 Loe lisaks
Superkrossil osales üle 100 võistleja

"Sel aastal on prioriteet sõita superkrossi," sõnab Martin Vatter, kes hooaja viimase etapi eel superkrossi karikavõistlustel vabaklassis tabeliliider. Rallidel osaleb ta viimastel aastatel pisteliselt, tänavu on tema kalenderplaanis kaks rallit.

Ligi 10 aastat tagasi rallispordiga tegelema hakanud Martin Vatter on paaril viimasel hooajal löönud kaasa krossisarjas. Seal sõitma innustab teda saavutatud edu. "Kuna punktiseis on hea, siis sõidan selle hooaja lõpuni. Praegu on üks etapp veel ja on lootus vabaklass ära võita."

Pühapäeval toimus Pärnumaal Porsche ringil superkrossi karikasarja eelviimane etapp. Kuidas Renault Clioga ringrajal sõita oli? "Liiga pehme natukene. Jääb jõudu puudu bemmide vastu! Aga saab sõita küll."

"Ütleme nii, et siin peaks ikka natuke õpetama sõitmist. Mingitesse kurvidesse tuleb ennast liiga kinni keerata ja siis kaob hoog ära. Näha on, et kes on palju sõitnud, need saavad kiiremini osadest kurvidest läbi. Vist see Avoni slikk ei ole ka kõige parem valik siia, läheb kole vedelaks all," räägib Vatter.

Martin Vatter annab mõista, et kuigi nüüd oli tegu vaid asfaldietapiga, on superkrossi karikasari talle võrdlemisi meelepärane ja meeldib isegi enam, kui rallikross. "Rallikrossi ma proovinud ei ole ja tõenäoliselt seda ei tee ka, kuna seal on suhteliselt meie jaoks mittesobivad reeglid. Just nimelt mootori pärast. Konkurentsivõimeline auto sinna ehitada on ülikallis ettevõtmine. Arvan, et vähemalt 30 000 eurot, kui nullist teha."

Aga kuidas Vatter üldse supekrossi jõudis? Eelmisel hooajal sõitis ta rahvakrossi klassis superkrossi ja oli aasta kokkuvõttes neljas. Siis oli tema roolida Audi Coupe. "Eelmine aasta oli niiviisi, et rahvakrossis peaks olema justkui kõik nagu nii öelda, standardautod turvapuuriga. Aga tuli välja, et meil oli ainuke standarklassi auto, ülejäänud olid kõik ikkagi kuskilt ära tuunitud."

Mitmel varasemal aastal portsul rallidel võistelnud ja viimastel hooaegadel vaid ühe ralliga piirdunud Martin Vatter lubab tänavu kaasa teha kaks sõitu. Raplamaal peetud võistlusel oli ta rajal ning tema plaanide sekka kuulub ka Saaremaa ralli.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia