Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
23. jaanuar 2021 22:09
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
Ralli liidrid Sébastien Ogier ja Julien Ingrassia. Foto: Toyota Gazoo Racing

Ogier asus liidriks, Tänak katkestas rehvipurunemiste tõttu

Monte Carlo ralli kolmanda kolmanda võistluspäeva järel asusid sõitu dikteerima Toyota sõitjad, kes hõivasid kolm kõrgeimat kohta. Hyundai ridades võistlevad Ott Tänak ja Martin Järveoja jätsid ralli pooleli.

Ott Tänak - Martin Järveoja (Hyundai i20 Coupe WRC) olid sunnitud pärast hommikust ringi ralli katkestama, kuna purunes kaks rehvi. Varahommikul sõidetud üheksandal kiiruskatsel tegid eestlased pirueti, auto tabas selle tulemusena teeäärset kivi ja purunes üks rehvidest. Järgmisel kiiruskatsel läks katki järgmine rehv.

"Kahjuks pidime ralli pooleli jätma, sest meil oli kaks rehvipurunemist, ent kaasas vaid üks varuratas," nentis Ott Tänak. "Esimesel lisakatsel tabasime kivi või miskit selle sarnast ja lõhkusime ratta. See oli minu viga. Tee ääres oli midagi, mille olin jätnud rajakirjutamisel märkamata. Järgmise kiiruskatse päris alguses läks meil teine rehv tühjaks. Proovisime enne pihta saanud rehvi tagasi panna, et saaksime edasi sõita, aga see ei kestnud. Muud me teha ei saanud. Jõudsime küll hooldusalasse, kuid kuna reeglid ei luba jätkata, lõppes see ralli meile enne viimast võistluspäeva."

Laupäevase võistluspäeva lõpetasid liidrikohal Sébastien Ogier - Julien Ingrassia (Toyota Yaris WRC). Reedeste kiiruskatsete järel rallit juhtinud Elfyn Evans - Scott Martin (Toyota Yaris WRC) langesid teiseks, kaotades tiimikaaslastele täpselt 13 sekundit. Kolmandale positsioonile tõusid soomlased Kalle Rovanperä - Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC), keda jäi kiireimatest lahutama 56,8 sekundit.

"See oli hea päev, kuigi mitte perfektne," rääkis Ogier. "Esimene kiiruskatse ülimalt keerulistes tingimustes tuli hästi välja. Hoidsin kõvasti hoogu üleval ja olen rahul, et selle kiirusega mööda teed finišisse jõudsime. Järgmine kiiruskatse oli meile keerulisem. Olud olid üsna ekstreemsed ja pidamist polnud üldse. Hiljem startinutega võrreldes kaotasime seal kõvasti aega. Ilmselt me ei teinud perfektset tööd rehvivalikul. Viimasel katsel olid olud varasemaga võrreldes muutunud, aga sõit tuli puhtalt välja. Kõige olulisem on, et tõusime liidrikohale ja nüüd on vaja seda vaid hoida."

Pühapäeval on kavas kaks korduvkatset ehk ralli lõpuni on jäänud neli kiiruskatset.
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia