Kliki siia Kliki siia
Kuidas jälgisid Estonia rallit peamiselt?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
RexBo.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Rando Aav
27. oktoober 2020 17:08
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
Gregor Jeets. Foto: Rando Aav

Gregor Jeets kolib R5 autosse ja plaanib kohe isast kiirem olla

 Loe lisaks
Raul Jeets ja Andrus Toom tulid koduses rallisarjas meistriteks

Perekond Jeetsile Läti meistrisarjas mitu medalit

Tänavu R2 autoga väga edukalt võistelnud Gregor Jeets teeb peatselt rallistardi neljarattaveolise autoga. R5 klassi autosse istuva noore tartlase eesmärk on juba debüütrallil edestada rallisõitjast isa Raul Jeetsi.

"Eesmärk on R5 autode klassis sõit ära võita. Olulisim siht on isast kiirem olla. Seda tuleb teha," lausub Gregor Jeets, kes alates novembrist hakkab võistlema Škoda Fabia R5 autoga. Samasuguse autoga võistleb ka tema isa Raul Jeets. Planeeritud start Kehala rallil ei jää 2020. aasta Eesti rallimeistri pojale sellise autoga mitte ühekordseks proovimiseks vaid nüüd olevat aeg küps R2 autode klassist üle kolida R5 klassi.

"Idee on olnud pikka aega. Mõte on see, et tuleb kiire olla neljarattaveolise autoga. Kaherattaveoline oli hüppelauaks suuremasse masinaklassi," räägib Gregor Jeets. "Eelmise aasta alguses hakkasime plaanima, et millal seda sammu teha."

Jeets sõnab, et ta ei välista tuleval hooajal mõneks võistluseks R2 auto rooli naasmist, kuid siht on siiski keskenduda neljarattaveolise autoga võistlemisele. "Plaanin tuleval aastal sõita R5 autoga. Eesti meistrivõistlustel soovin kindlasti osaleda ja miks mitte ka Lätis sõita. Aga see on kindel, et tahaksin hakata välismaal võidu sõitma. Tuleb hakata neid teid ka õppima," räägib ta.

Kui valutult läheb kaherattaveolise auto vahetamine neljarattaveolise vastu? Gregor Jeetsi hinnangul suuri probleeme olla ei tohiks, kuna ta autoga sõitma õppiski omal ajal just neljarattaveolist roolides. "Senise kogemuse pealt saan öelda, et nüüd läheb lihtsamaks. Legend tuleb muidugi täpsemaks saada. Kui seni sõitsin n-ö käikude järgi 1-...6+, siis nüüd hakkab kiiruslegend ilmselt rohkem teed kirjeldama."

Suvel, kui rallivõistlusi kuigivõrd ei toimunud, kohanes Gregor Jeets sõidutreeningutel võimsama autoga. "Olen hooaja keskel mitu korralikku treeningpäeva teinud. Üle 200 on testikilomeetreid all. Iseenesest tean, millega selle R5 auto puhul tegu on," valgustab ta. Nädal enne Kehala rallit on Gregor Jeetsil kavas veel üks rallitreening Otepää ligidal.
Artikli juurde
19.11.2020
Ken Torn ja Kauri Pannas tulid Euroopa autoralli meistriteks
Artikli juurde
24.11.2020
Kuidas tunda rallisõitude vahel põnevust, kui vahepeal midagi ei toimu?
Artikli juurde
24.11.2020
Ken Torn paneb edukale hooajale punkti Kanaari saartel
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
14.11.2020
Hiiumaa rahvaralli 6-7.11.20 (0)
05.11.2020
Saaremaa rahvasprint 30-31.10.20 (0)
21.10.2020
Ahli rahvasprint 17.10.20 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
25.11.2020 17:12
Best of Rally 2020 (2)
25.11.2020 17:05
Lõuna-Eesti Rally 2020 (8)
17.11.2020 23:29
KEHALA RALLI 2020 (2)
08.11.2020 09:38
Hiiumaa rahvaralli, 6.-7.11.2020 (0)
17.10.2020 00:33
Rallikrossi EMV 5. etapp, Kulbilohu (2)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia