Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Esmakordselt oli võistlustules uus Volkswagen Polo GTI R5 |
|
Esmakordselt oli võistlustules uus Volkswagen Polo GTI R5
Äsjane ralli oli debüüdiks Volkswageni uuele R5 klassi autole. Hispaanias panid enda ja auto võimed proovile Eric Camilli - Benjamin Veillas ning Petter Solberg - Veronica Gulbæk Engan.
Kataloonias sõidetud MM-rallil saavutasid WRC2 arvestuses võidu Kalle Rovanperä - Jonne Halttunen (Škoda Fabia R5). Teise tulemusega lõpetasid sõidu tänavu tiitlivõiduni jõudnud tšehhid Jan Kopecký - Pavel Dresler (Škoda Fabia R5). Kolmanda tulemuse said kirja Petter Solberg - Veronica Gulbæk Engan (Volkswagen Polo GTI R5).
Eric Camilli - Benjamin Veillas juhtisid võistlust WRC2 arvestuses kuni kolmanda võistluspäeva alguseni, mil lõpuks ralli võidu võtnud soomlased liidriks tõusid. Prantslased langesid poodiumikohakonkurentsist auto käiguvahetushoovastiku probleemide tõttu ning said sõitu jätkata alles pühapäeval Rally 2 reeglite järgi.
Eric Camilli ütles, et nautis Volkswageni uue ralliauto roolis iga minutit: "See on nii, sest auto pakkus suurepärast sõidunaudingut. Vahva oli! Me tahtsime näidata, et Polo on kiire kõigis oludes ja ma arvan, et suutsime seda tõestada nii kruusal kui ka asfaldil. Hea õnne korral oleksime võinud saada parema tulemuse, ehk isegi klassivõidu."
2003. aasta autoralli maailmameister Petter Solberg osutus nooremast tiimikaaslasest edukamaks, lõpetades sõidu WRC2 arvestuses kolmanda kohaga. "Missugune fantastiline saavutus pärast kuue aasta pikkust eemalolekut MM-sarjast," rõõmustas 43-aastane norralane. "See ei olnud lihtne ülesanne. Testisime eelnevalt vaid kaks päeva, mistõttu olen väga rahul tulemusega, mille me Veronicaga saavutasime. Koht poodiumil debüütrallil no midagi enamat olnukski palju tahta. Me vältisime riskide võtmist, püüdsime hoida puhast sõidujoont."
Volkswagen Motorspordi direktor Sven Smeets jäi uue võistlusauto debüüdiga rahule. "Ma arvan, et täitsime oma eesmärgi. Petter ja Eric näitasid häid aegu erinevates oludes. Kui kohe esimesel rallil õnnestus haarata liidrikoht, siis see on selge märk sellest, et Polo GTI R5 on konkurentsivõimeline."
|
|
|
|