Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Karl Kruuda asub sel kuul võistlema Hiinas
Läinud aastal osales Karl Kruuda Hiinas paaril rallil Subaruga. Sel aastal võistleb ta seal FAW-Volkswageni tiimi ridades ning tema sõiduvahendiks on Prodrive's ehitatud Volkswagen Golf 2.0 Turbo.
"Lähen teele järgmisel pühapäeval, 19. augustil," märkis Karl Kruuda, keda tänavu ootab Hiinas ees mitu rallivõistlust. Neist esimene sõidetakse 25.-27. augustil Pingdingshanis. Teised kaks etappi toimuvad septembris ja oktoobris.
Karl Kruuda rääkis, et Volkswagen Golf, millega ta seal võistlema hakkab, on sisuliselt WRC-auto. "Prodrive ehitas selle WRC-autona, seal on WRC tehnika. See on võimsam, kui vanad WRC-autod," selgitas ta. "Võistlusklass on mul sama, mis oli eelmisel aastal, kuid nüüd on juhtida teine aparaat." Karl Kruuda kaardilugejaks on Dale Moscatt - austraallane, kellega ta võistles Hiinas ka läinud aastal.
Kruuda ei tee saladust, miks ta Hiina Rahvavabariigis sõidab. "Mulle makstakse palka," lausus ta ja lisas, "lähen võitma!". Hiinas võistlemisest rääkides muutus rallimees filosoofiliseks ja kõneles kultuurilisest erinevusest. "Seal on kultuurilised nüansid, mida peab teadma. Aga inimesed on heatahtlikud, seal on kesksel kohal pere ja väärtused. Kultuurinäitena selline asi, et kui sulle ulatatakse visiitkaart kahe käega, siis on viisaks see ka vastu võtta kahe käega."
Missugused kiiruskatsed aga Eesti rallimeest ees ootavad? Sellelegi küsimusele ei andnud Kruuda ühest vastust, vaid ütles: "Enne ei tasu seal midagi uskuda, kui oled esimese katse stardis, kui jõuad selle ära kirjutada. Pead palvetama, et ralli ajal oleks sama olukord, sama katse. Kiiresti muutub seal see elu. Seal peab olukordadega kiirelt kohanema."
|
|
|
|