Kliki siia Kliki siia
Missugusele rallisarjale pöörad enim tähelepanu?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
RexBo.ee
top1autovaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
rally.ee
04. märts 2018 21:16
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Rando Aav

Laupäeval võisteldakse Österby sadama ligidal merejääl

Laupäeval, 10. märtsil toimub Läänemaal Österby rahvasprint. Võistlus viiakse läbi merejääl, mistõttu sprindivõistluste kontekstis on tegu mõneti harukordse sõiduga.

Lääne-Nigula vallas Österby sadama ligidal toimuva rahvasprindiga saab alguse uus hooaeg Lääne regiooni meistrisarjas ja SU klassi karikasarjas. Teise etapina kuulub nimetatud võistlus Eesti Autospordi Liidu karikavõistluste ning Helmet Palmi mälestusvõistluste arvestusse.

Kui reeglina toimuvad sprindivõistlused maismaal, siis erandina viiakse seekordne sõit läbi merejääl. Algselt planeeriti sprindivõistlus korraldada Kiltsi lennuvälja territooriumil, kuid külm ilm soosib praegusel perioodil tänu tekkinud jääle veekogudel võistlemist.

Võistlusraja pikkus Österby rahvasprindil saab olema vähemalt 3 kilomeetrit. Võimalik, et korraldajad muudavad praegu samas sissesõidetud rada ja seeläbi võistlusmaa pikkus suureneb. Võistluse korraldusmeeskonna liige Kalle Kruusma märkis, et kuna selliseid võimalusi ilmastikust tulenevalt on haruharva, soovitab ta sprindisarjades kõrgeid kohti jahtivail võistlejatel ka jääl sõidetaval võistlusel starti tulla. Ta andis mõista, et tegu on huvitava võistlusrajaga, kus näiteks eelmisel nädalal käis libedasõidukoolitust tegemas Egon Kaur. Ühtlasi sõnas Kruusma, et hooaja lõpul võib just mõni üksik punkt tabelis määrata võitja saatuse.

Osavõtjate registreerimine Österby rahvasprindile vältab Eesti Autospordi Liidu veebilehel kuni 6. märtsi õhtuni. Mõõtu võetakse masinaklassides: J16 (kuni 16 a vanused noored), J18 (kuni 18 a vanused noored), 4WD, 2WD-V (kuni 1800 cm³ mootoritöömahuga kaherattaveolised tänavasõiduautod), 2WD-S (üle 1800 cm³ mootoritöömahuga kaherattaveolised tänavasõiduautod), SU (tagarattaveolised Nõukogude Liidus toodetud tänavasõiduautod Moskvitš, VAZ, GAZ ja ZAZ), naised (naisvõistlejad kaherattaveolistel tänavasõiduautodel), M&L liiga (Moskvitš ja Lada tüüpi autod), veteranid 60+ ja 2WD sport (tehnilise kaardiga kaherattaveolised sportautod). Sportautode klassis on lubatud piikrehvide kasutamine. Osavõtutasu suurus on 40 eurot, noortele ja veteranidele 30 eurot.

Võistluspäeval, 10. märtsil algab registreerunud osavõtjate dokumentide kontroll kell 8 hommikul. Kohapeal võistlejad täiendavalt osalemiseks registreerida ei saa. Samal ajal tehakse algust võistlusautode tehnilise kontrolliga ning osalejad saavad rajaga tutvuma minna. Võistlussõitudega plaanitakse alustada kell 11.
Artikli juurde
26.11.2021
Avaldati Lada Classic Cup'i autode tehnilised tingimused
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.11.2021
Saaremaa ralli 2021 (0)
12.11.2021
Klubi Allik Racing 2021 (0)
12.11.2021
Hiiumaa rahvaralli 5-6.11.21 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
29.11.2021 23:11
Rallijsprints/Minirallijs Latvija 2021 (1)
23.11.2021 16:11
Best of 2021 (0)
09.11.2021 22:34
Hiiumaa rahvaralli 2021 (1)
04.11.2021 21:50
Tarvastu Karikas 2021 5.etapp (1)
22.10.2021 20:50
SAAREMAA RALLY 2021 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia