Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Franek Veeber ei välista, et asub tulevikus võistlejana starti |
|
Franek Veeber ei välista, et asub tulevikus võistlejana starti
Franek Veeber on tänaseks sõitnud kolmel rallil, läbides võistlustrassi enne võistlejaid. Kui Tartu ja Lõuna-Eesti rallil olid tema Mitsubishi Lancer Evo 9 külgedel VIP kirjad, siis Saaremaa rallil sõitis ta ametlikult "nulli".
Kuidas Franek Veeber autospordi juurde sattus? "Täiesti juhuslikult," lausub ta. "Seitse aastat tagasi ostsin esimese Mitsubishi Lancer Evo 9. Nüüd see on mul kolmas ja esimene torudega. Olen talviti jäärada sõitnud enda lõbuks. Siis tehti pakkumine, et saad sõita Tartu ralli VIP-i ja nüüd ongi Tartu ralli ja Lõuna-Eesti sõidetud. Saaremaal sõitsin juba kahte nulli," räägib 25-aastane tartlane, kes kõigil neil võistlustel sõitnud koos eakaaslase Sander Pärnaga.
"Täpne ülesanne Saaremaa rallil oli tegelemine ohutusega. Tuli vaadata, kas inimesed on ikkagi lindi taga ja vastavalt vajadusele anda korraldusi, kas raadiotelefoni või auto katusel oleva ruupori kaudu," räägib Franek Veeber. Ta ütleb, et kommunikatsioon ongi rohkem Pärna teema. "Mina keskendun peamiselt teele. Kui midagi silma jääb - side on sees - räägib."
"Sander koolitab mind kõrvalt. Tartus sõitsin täiesti esimest korda legendi järgi. See vajab veel harjumist. Kiirust tuleb järjest juurde, enesetunne läheb paremaks ja käsi kindlamaks," jätkab Veeber, kes ei välista sedagi, et kogemustepagasi täienedes võib ta ise võistlema asuda. "Võibolla tõesti. Never say never. Võistlema hakkamiseks tuleks autot ümber ehitada, et N-rühma sõita. Aga see on kõik tehtav."
|
|
|
|