Kliki siia Kliki siia
Kui Eestis korraldatakse MM-ralli, kas lähed võistlust vaatama?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Rando Aav
26. juuli 2017 16:35
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: ASRT

Generaatoririhma purunemine kustutas võidulootuse

 Loe lisaks
Kalle Rovanperä saavutas Lätis järjekordse rallivõidu

Alari Sillaste ja Arvo Liimann värsked Läti meistrid

22.-23. juulil Lätis sõidetud historic-rallil näitasid head kiirust Karl Martin Volver ja Ralfs Igaveņš, kes asusid kaherattaveoliste autode arvestuses võistlust juhtima alates avakatsest. Poodimikohast jäid mehed lõpuks paraku ilma.

ASRT ridades võistelnud Karl Martin Volver - Ralfs Igaveņš (Fiat 124B) alustasid võistlust tempokalt, jäädes alla vaid neljarattaveolise Audiga sõitnud rallipaarile Ivars Velme - Andris Velme. Volver ja Igaveņš positsiooni kogu ralli vältel hoida hoida, kuid viimasel kiiruskatsel rauges auto mootoril jõud. Biķernieki ringrajal tuli läbida kokku 4 ringi, nemad olid selleks hetkeks sõitnud kaks ringi.

Liidrikohast võistlusauto tehniliste probleemide tõttu loobuma pidanud Volver kirjeldas Biķernieki ringrajal aset leidnud sündmusi värvikalt: "Tulime kurvist ja korraga kadus mootoril jõud. Jäime tee äärde seisma. Esialgu arvasime, et võibolla on bensiin otsas. Et kuigi näidik näitab poolt paaki, ei pruugi see nii olla. Kütust siiski oli. Avastasime viga otsides, et generaatori rihm oli puruks läinud. Kuidagi nii, et selle katkised osad olid juhtmed puruks löönud. Katki oli ka mootori pöörete anduri juhe. Pistiku otsad oli minema löönud ja juhe ise oli lühem kui muidu. Saime selle siiski otse üle mootori tõmmata. Lõpuks saime auto jälle käima!"

Kuigi Karl Martin Volver ja Ralfs Igaveņš said pärast remontimist sõitu jätkata, jamad sellega ei lõppenud. Viimasesse ajavõtukontrollpunkti hilinemise eest said nad 11 minutit trahvi. "Ega me ei saanud sinna ju sõita. Keset linna enne viimast AKP-d jäi auto jälle seisma. Hakkasime lükkama. 200 meetrit oli minna. Lükates avastasime, et esirehv on ka tühi. Aga ikka lükkasime, hambad ristis," rääkis Volver, resümeerides, et igav sel rallil ei hakanud.

Karl Martin Volver ja Ralfs Igaveņš lõpetasid äsjase Latvija nimelise historic-ralli 2WD arvestuse neljanda ja üldarvestuse viienda kohaga.
Kliki siia
Artikli juurde
03.08.2020
Homme algab Estonia ralli rallipasside müük
Artikli juurde
03.08.2020
Gregor Jeets: Konkurents oli kõva ja tulemus üllatas
Artikli juurde
03.08.2020
Eesti Post annab välja ralliteemalise postmargi
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
02.08.2020
Hiiumaa rahvasprint 1+1 25.07.20 (0)
18.07.2020
Kihelkonna rahvaralli 10.07.20 (0)
07.07.2020
Ohekatku autokross 5.07.20 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
03.08.2020 16:32
KR Racing Laitse rahvasprint 02.08.2020 (0)
03.08.2020 09:18
Superkross, auto24ring, 1.08.2020 (0)
03.08.2020 00:42
Tarvastu Karikas 2020 3.etapp (0)
26.07.2020 22:44
RALLIKROSS 2020 EMV 2.Etapp. Misso (0)
24.07.2020 16:03
"The best of rallyvideos net 2006" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia