Kliki siia Kliki siia
Mitmenda koha saavutab Ott Tänak MM-sarjas hooaja kokkuvõttes?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Rando Aav
26. juuli 2017 16:35
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: ASRT

Generaatoririhma purunemine kustutas võidulootuse

 Loe lisaks
Kalle Rovanperä saavutas Lätis järjekordse rallivõidu

Alari Sillaste ja Arvo Liimann värsked Läti meistrid

22.-23. juulil Lätis sõidetud historic-rallil näitasid head kiirust Karl Martin Volver ja Ralfs Igaveņš, kes asusid kaherattaveoliste autode arvestuses võistlust juhtima alates avakatsest. Poodimikohast jäid mehed lõpuks paraku ilma.

ASRT ridades võistelnud Karl Martin Volver - Ralfs Igaveņš (Fiat 124B) alustasid võistlust tempokalt, jäädes alla vaid neljarattaveolise Audiga sõitnud rallipaarile Ivars Velme - Andris Velme. Volver ja Igaveņš positsiooni kogu ralli vältel hoida hoida, kuid viimasel kiiruskatsel rauges auto mootoril jõud. Biķernieki ringrajal tuli läbida kokku 4 ringi, nemad olid selleks hetkeks sõitnud kaks ringi.

Liidrikohast võistlusauto tehniliste probleemide tõttu loobuma pidanud Volver kirjeldas Biķernieki ringrajal aset leidnud sündmusi värvikalt: "Tulime kurvist ja korraga kadus mootoril jõud. Jäime tee äärde seisma. Esialgu arvasime, et võibolla on bensiin otsas. Et kuigi näidik näitab poolt paaki, ei pruugi see nii olla. Kütust siiski oli. Avastasime viga otsides, et generaatori rihm oli puruks läinud. Kuidagi nii, et selle katkised osad olid juhtmed puruks löönud. Katki oli ka mootori pöörete anduri juhe. Pistiku otsad oli minema löönud ja juhe ise oli lühem kui muidu. Saime selle siiski otse üle mootori tõmmata. Lõpuks saime auto jälle käima!"

Kuigi Karl Martin Volver ja Ralfs Igaveņš said pärast remontimist sõitu jätkata, jamad sellega ei lõppenud. Viimasesse ajavõtukontrollpunkti hilinemise eest said nad 11 minutit trahvi. "Ega me ei saanud sinna ju sõita. Keset linna enne viimast AKP-d jäi auto jälle seisma. Hakkasime lükkama. 200 meetrit oli minna. Lükates avastasime, et esirehv on ka tühi. Aga ikka lükkasime, hambad ristis," rääkis Volver, resümeerides, et igav sel rallil ei hakanud.

Karl Martin Volver ja Ralfs Igaveņš lõpetasid äsjase Latvija nimelise historic-ralli 2WD arvestuse neljanda ja üldarvestuse viienda kohaga.
Artikli juurde
19.08.2019
Ralli tulemusi korrigeeriti ja tiitlivõidu sai Efrén Llarena
Artikli juurde
23.08.2019
Mikko Hirvonen tuleb Eestisse võistlema R5 autoga
Artikli juurde
18.08.2019
Ken Torni tiitlivõidu saatus oli Jean-Baptiste Franceschi kätes
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
12.08.2019
Kehala rallikross 10.08.19 (0)
02.08.2019
Soome ralli 2019 (0)
17.07.2019
Rally Estonia 2019 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
21.08.2019 21:38
Rallijututuba Discord'is (17)
17.07.2019 16:37
Shell Helix Rally Estonia 2019 (9)
27.06.2019 11:46
Viru ralli 2019 (6)
11.06.2019 09:48
LaitseRallyPark BMW CUP 2.etapp Sprint 09.06.2019 (0)
05.06.2019 20:59
FIA ERC Rally Liepaja 2019 (2)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia