Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
26. juuli 2017 16:35
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: ASRT

Generaatoririhma purunemine kustutas võidulootuse

 Loe lisaks
Kalle Rovanperä saavutas Lätis järjekordse rallivõidu

Alari Sillaste ja Arvo Liimann värsked Läti meistrid

22.-23. juulil Lätis sõidetud historic-rallil näitasid head kiirust Karl Martin Volver ja Ralfs Igaveņš, kes asusid kaherattaveoliste autode arvestuses võistlust juhtima alates avakatsest. Poodimikohast jäid mehed lõpuks paraku ilma.

ASRT ridades võistelnud Karl Martin Volver - Ralfs Igaveņš (Fiat 124B) alustasid võistlust tempokalt, jäädes alla vaid neljarattaveolise Audiga sõitnud rallipaarile Ivars Velme - Andris Velme. Volver ja Igaveņš positsiooni kogu ralli vältel hoida hoida, kuid viimasel kiiruskatsel rauges auto mootoril jõud. Biķernieki ringrajal tuli läbida kokku 4 ringi, nemad olid selleks hetkeks sõitnud kaks ringi.

Liidrikohast võistlusauto tehniliste probleemide tõttu loobuma pidanud Volver kirjeldas Biķernieki ringrajal aset leidnud sündmusi värvikalt: "Tulime kurvist ja korraga kadus mootoril jõud. Jäime tee äärde seisma. Esialgu arvasime, et võibolla on bensiin otsas. Et kuigi näidik näitab poolt paaki, ei pruugi see nii olla. Kütust siiski oli. Avastasime viga otsides, et generaatori rihm oli puruks läinud. Kuidagi nii, et selle katkised osad olid juhtmed puruks löönud. Katki oli ka mootori pöörete anduri juhe. Pistiku otsad oli minema löönud ja juhe ise oli lühem kui muidu. Saime selle siiski otse üle mootori tõmmata. Lõpuks saime auto jälle käima!"

Kuigi Karl Martin Volver ja Ralfs Igaveņš said pärast remontimist sõitu jätkata, jamad sellega ei lõppenud. Viimasesse ajavõtukontrollpunkti hilinemise eest said nad 11 minutit trahvi. "Ega me ei saanud sinna ju sõita. Keset linna enne viimast AKP-d jäi auto jälle seisma. Hakkasime lükkama. 200 meetrit oli minna. Lükates avastasime, et esirehv on ka tühi. Aga ikka lükkasime, hambad ristis," rääkis Volver, resümeerides, et igav sel rallil ei hakanud.

Karl Martin Volver ja Ralfs Igaveņš lõpetasid äsjase Latvija nimelise historic-ralli 2WD arvestuse neljanda ja üldarvestuse viienda kohaga.
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia