Kliki siia Kliki siia
Mitmenda koha saavutab Ott Tänak MM-sarjas hooaja kokkuvõttes?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Rando Aav
09. juuni 2017 5:39
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Rando Aav

Tagaveolisega võistlemine tõmbab Volveril suu naerule

Karl Martin Volver üllatas Harju rallil nii pealtvaatajaid kui ka konkurente sellega, et tegi võistluse kaasa tagarattaveolise autoga. Seni esirattaveolistega võistelnud noormees tunnistas, et see võttis näo naerule.

Eesti autoralli meistrivõistluste eelmisel etapil võistles Karl Martin Volver koos Marten Madissooga autol BMW 316i. Volverile oli sel korral uus nii võistlusmasin kui ka suhtluskeel.

"Plaan oli sõita trenni mõttes ja proovida tagaveolist autot ning harjutada koostööd uue kaardilugejaga. Uus kaardilugeja on lätlane, kes aga kahjuks viimasel momendil tulla ei saanud ja siis hea sõber Marten Madissoo aitas välja. Töö autos käis inglise keeles, et harjuksin inglise keelse legendiga. See klappis meil väga hästi ja autoga harjusin kohe ära," rääkis Volver. Ta ütles, et kuna autot enne rallit testida ei saanud, tuli esimest kiiruskatset rahulikult võtta: "Ei teadnud, kuidas see auto rööpas käitub ja kuidas üldse sellega sõita on. Esiveolisega olen harjunud, aga BMW-ga tuli hoopis teisiti sõita. Kas põhjagaasiga või külg ees. Harjusin sellega kiiresti. Teisel rallipäeval oli kiirus juba parem. Kiirematel katsetel jäi palju auto taha. Seitsmes ja kümnes katse, mis olid kitsad ja kus oli nikerdamist, seal sai tõelist kiirust näidatud. Kõik sujus ja lõpus sain inglise keelsele legendile ka pihta. Et ei olnud enam sellist momenti, et äääää, mis kurv see on."

Volver ütles, et Harju rallil oli eesmärk legendi õppida. "Me ei läinud tulemuse peale sõitma. Hea tulemus ja head ajad olid meile preemiaks," lausus ta. "Praegu, kui mõtlen, esiveolisega oli igavam võistelda. Tagaveoga sai ikka lõbutseda ka! Kui katse keskel mõni kurv tuli väga hästi välja, siis ikka Marten kõrvalt ütles: "Väga hea, väga hea! Väga tubli!" Suunurgad tõusid üles küll. Mulle meeldis väga."

Sel nädalal sõidetava Lääne-Eesti ralli osavõtjate nimekirjas figureerib Karl Martin Volver juba koos lätlasest kaardilugeja Ralfs Igaveņšiga. Sedakorda on võistlusautoks märgitud Fiat 124.

"Ralfsiga ongi plaan tulevikus koos sõitma hakata. Aga täpselt veel ei tea, et mis ja kus. Eks see selgub lähiajal. Seda kahjuks ka ei tea veel, et millega. Aasta lõpu poole peaks asi selge olema. Sel aastal harjume teineteisega, testime ja treenime. Suuremaid võistlusi otseselt ei plaanigi," rääkis Volver.

Karl Martin Volver lisas, et Lada Kalina, millega ta varem võistles, saab mingil hetkel paremasse konditsiooni viidud. "Ehitame ümber. Teeme roolis muudatusi ja sillasüsteemidel ja mootorit natukene paremaks. Tuunime seda natukene."




Fotod: Rando Aav
Artikli juurde
19.08.2019
Ralli tulemusi korrigeeriti ja tiitlivõidu sai Efrén Llarena
Artikli juurde
18.08.2019
Ken Torni tiitlivõidu saatus oli Jean-Baptiste Franceschi kätes
Artikli juurde
20.08.2019
Tänak asub Saksamaal püüdma kolmandat järjestikust võitu
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
12.08.2019
Kehala rallikross 10.08.19 (0)
02.08.2019
Soome ralli 2019 (0)
17.07.2019
Rally Estonia 2019 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
21.08.2019 21:38
Rallijututuba Discord'is (17)
17.07.2019 16:37
Shell Helix Rally Estonia 2019 (9)
27.06.2019 11:46
Viru ralli 2019 (6)
11.06.2019 09:48
LaitseRallyPark BMW CUP 2.etapp Sprint 09.06.2019 (0)
05.06.2019 20:59
FIA ERC Rally Liepaja 2019 (2)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia