Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
09. juuni 2017 5:39
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Rando Aav

Tagaveolisega võistlemine tõmbab Volveril suu naerule

Karl Martin Volver üllatas Harju rallil nii pealtvaatajaid kui ka konkurente sellega, et tegi võistluse kaasa tagarattaveolise autoga. Seni esirattaveolistega võistelnud noormees tunnistas, et see võttis näo naerule.

Eesti autoralli meistrivõistluste eelmisel etapil võistles Karl Martin Volver koos Marten Madissooga autol BMW 316i. Volverile oli sel korral uus nii võistlusmasin kui ka suhtluskeel.

"Plaan oli sõita trenni mõttes ja proovida tagaveolist autot ning harjutada koostööd uue kaardilugejaga. Uus kaardilugeja on lätlane, kes aga kahjuks viimasel momendil tulla ei saanud ja siis hea sõber Marten Madissoo aitas välja. Töö autos käis inglise keeles, et harjuksin inglise keelse legendiga. See klappis meil väga hästi ja autoga harjusin kohe ära," rääkis Volver. Ta ütles, et kuna autot enne rallit testida ei saanud, tuli esimest kiiruskatset rahulikult võtta: "Ei teadnud, kuidas see auto rööpas käitub ja kuidas üldse sellega sõita on. Esiveolisega olen harjunud, aga BMW-ga tuli hoopis teisiti sõita. Kas põhjagaasiga või külg ees. Harjusin sellega kiiresti. Teisel rallipäeval oli kiirus juba parem. Kiirematel katsetel jäi palju auto taha. Seitsmes ja kümnes katse, mis olid kitsad ja kus oli nikerdamist, seal sai tõelist kiirust näidatud. Kõik sujus ja lõpus sain inglise keelsele legendile ka pihta. Et ei olnud enam sellist momenti, et äääää, mis kurv see on."

Volver ütles, et Harju rallil oli eesmärk legendi õppida. "Me ei läinud tulemuse peale sõitma. Hea tulemus ja head ajad olid meile preemiaks," lausus ta. "Praegu, kui mõtlen, esiveolisega oli igavam võistelda. Tagaveoga sai ikka lõbutseda ka! Kui katse keskel mõni kurv tuli väga hästi välja, siis ikka Marten kõrvalt ütles: "Väga hea, väga hea! Väga tubli!" Suunurgad tõusid üles küll. Mulle meeldis väga."

Sel nädalal sõidetava Lääne-Eesti ralli osavõtjate nimekirjas figureerib Karl Martin Volver juba koos lätlasest kaardilugeja Ralfs Igaveņšiga. Sedakorda on võistlusautoks märgitud Fiat 124.

"Ralfsiga ongi plaan tulevikus koos sõitma hakata. Aga täpselt veel ei tea, et mis ja kus. Eks see selgub lähiajal. Seda kahjuks ka ei tea veel, et millega. Aasta lõpu poole peaks asi selge olema. Sel aastal harjume teineteisega, testime ja treenime. Suuremaid võistlusi otseselt ei plaanigi," rääkis Volver.

Karl Martin Volver lisas, et Lada Kalina, millega ta varem võistles, saab mingil hetkel paremasse konditsiooni viidud. "Ehitame ümber. Teeme roolis muudatusi ja sillasüsteemidel ja mootorit natukene paremaks. Tuunime seda natukene."




Fotod: Rando Aav
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
25.03.2025 20:24
Rahvakrossi EKV IV ja Raassilla Karika I etapp 202 (0)
23.02.2025 12:33
Otep�� Talveralli 2025 (1)
17.02.2025 10:16
Rally Sarma 2025 (1)
29.01.2025 15:43
2025 Monte Carlo Rally (0)
13.01.2025 22:46
Rally Aluksne 2025 video (3)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia