Kliki siia Kliki siia
Kas oled sel aastal külastanud mõnd võistlust väljaspool Eestit?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Rando Aav
09. juuni 2017 5:39
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Rando Aav

Tagaveolisega võistlemine tõmbab Volveril suu naerule

Karl Martin Volver üllatas Harju rallil nii pealtvaatajaid kui ka konkurente sellega, et tegi võistluse kaasa tagarattaveolise autoga. Seni esirattaveolistega võistelnud noormees tunnistas, et see võttis näo naerule.

Eesti autoralli meistrivõistluste eelmisel etapil võistles Karl Martin Volver koos Marten Madissooga autol BMW 316i. Volverile oli sel korral uus nii võistlusmasin kui ka suhtluskeel.

"Plaan oli sõita trenni mõttes ja proovida tagaveolist autot ning harjutada koostööd uue kaardilugejaga. Uus kaardilugeja on lätlane, kes aga kahjuks viimasel momendil tulla ei saanud ja siis hea sõber Marten Madissoo aitas välja. Töö autos käis inglise keeles, et harjuksin inglise keelse legendiga. See klappis meil väga hästi ja autoga harjusin kohe ära," rääkis Volver. Ta ütles, et kuna autot enne rallit testida ei saanud, tuli esimest kiiruskatset rahulikult võtta: "Ei teadnud, kuidas see auto rööpas käitub ja kuidas üldse sellega sõita on. Esiveolisega olen harjunud, aga BMW-ga tuli hoopis teisiti sõita. Kas põhjagaasiga või külg ees. Harjusin sellega kiiresti. Teisel rallipäeval oli kiirus juba parem. Kiirematel katsetel jäi palju auto taha. Seitsmes ja kümnes katse, mis olid kitsad ja kus oli nikerdamist, seal sai tõelist kiirust näidatud. Kõik sujus ja lõpus sain inglise keelsele legendile ka pihta. Et ei olnud enam sellist momenti, et äääää, mis kurv see on."

Volver ütles, et Harju rallil oli eesmärk legendi õppida. "Me ei läinud tulemuse peale sõitma. Hea tulemus ja head ajad olid meile preemiaks," lausus ta. "Praegu, kui mõtlen, esiveolisega oli igavam võistelda. Tagaveoga sai ikka lõbutseda ka! Kui katse keskel mõni kurv tuli väga hästi välja, siis ikka Marten kõrvalt ütles: "Väga hea, väga hea! Väga tubli!" Suunurgad tõusid üles küll. Mulle meeldis väga."

Sel nädalal sõidetava Lääne-Eesti ralli osavõtjate nimekirjas figureerib Karl Martin Volver juba koos lätlasest kaardilugeja Ralfs Igaveņšiga. Sedakorda on võistlusautoks märgitud Fiat 124.

"Ralfsiga ongi plaan tulevikus koos sõitma hakata. Aga täpselt veel ei tea, et mis ja kus. Eks see selgub lähiajal. Seda kahjuks ka ei tea veel, et millega. Aasta lõpu poole peaks asi selge olema. Sel aastal harjume teineteisega, testime ja treenime. Suuremaid võistlusi otseselt ei plaanigi," rääkis Volver.

Karl Martin Volver lisas, et Lada Kalina, millega ta varem võistles, saab mingil hetkel paremasse konditsiooni viidud. "Ehitame ümber. Teeme roolis muudatusi ja sillasüsteemidel ja mootorit natukene paremaks. Tuunime seda natukene."




Fotod: Rando Aav
Artikli juurde
15.10.2017
Lääne-Virumaal ollakse taas valmis korraldama sportrallit (0), 2156
Artikli juurde
15.10.2017
Rainer Aus käis ekstreemsel rallil kiviaia otsas ära (0), 2109
Artikli juurde
15.10.2017
Franek Veeber ei välista, et asub tulevikus võistlejana starti (0), 764
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
15.10.2017
Saaremaa ralli 2017 (0)
11.09.2017
Kulbilohu rallikross 9.09.17 (0)
09.09.2017
Tapa autokross 09.09.2017 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.10.2017 19:45
Saaremaa ralli 2017 (13)
13.10.2017 14:42
Läänemaa Rahvaralli 2017 (1)
10.10.2017 01:41
Rally Liepāja 2017' (0)
05.10.2017 19:16
Matsi veautokross 2017 (3)
02.10.2017 11:03
Ohekatku superkross, 1.10.2017 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia