Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Võistlusjuhend
Eesti meistrivõistlused autokrossis veoautodele ja veobagidele
EAL 67/ak
1. Ajakava
võistluspäeval 27.09.2003 Matsi krossirajal
08.0009.30 - võistlustele registreerimine, dokumentide kontroll, tehniline ülevaatus
09.0011.30 - treeningsõidud, eelsõidud
11.45 - võistlejate koosolek ja seminar ning võistluste avamine
12.00 - esimesed võistlussõidud
Autasustamine
Täpne ajakava ja võistlussõitude tulemused teade tahvlil
2. Võistluste organiseerimine ja juhtimine
2.1. Võistlused peetakse vastavalt EAL VM, MV Üldjuhendile, võistlusjuhendile ja kehtivatele tehnilistele tingimustele.
2.2. Võistlused korraldab: Hansi Talu, Varstu vald, Võrumaa.
Info tel 052 94 702
E-mail: silver@werro.pol.ee
2.3. Kohtunikud
Võistluste juht: Jaan Villak II
Peasekretär: Ruth Viks III
Peaajamõõtja: VilluViks II
Ohutusülem: Jaak Loos III
Tehnilise kontrolli esimees: Vikko Villak III
3. Rada
3.1. Matsi krossirada, pikkus 1000 m, laius 10-18 m, stardis 20 m. Sõidusuund päripäeva.
Rajakatteks on liiv, kruus ja savi
EAL rajalitsents nr: 14/ak
4. Võistlusklassid
4.1.1. Veoautod GAZ 51/52
4.1.2. Veoautod GAZ 53
4.2.1. Veobagid GAZ 51/52
4.2.2. Veobagid GAZ 53
5. Osavõtjad
5.1. Osavõtjad peavad esitama kehtiva EAL või LAF sõitjalitsentsi, auto tehnilise
kaardi, EAL või LAF registreerijalitsentsi või nimelise volikirja sellest, juhiload ning täidetud osavõtuavalduse.
5.2. Osavõtumaks 300 EEK, tasumine kohapeal.
6. Võistluste käik
6.1. Võistluste käik vastavalt Eesti Autokrossi Üldjuhendile.
6.2.1. Startijate arv eelsõitudes kuni 5 autot, pool- ja finaalsõitudes kuni 15 autot. Juhul kui masinaklassis 4.1.1 ja 4.1.2; 4.2.1 või 4.2.2 osaleb 3 või vähem autot, stardivad mõlemad masinaklassid koos, kuid arvestust peetakse eraldi.
6.2.2. Võistlus koosneb ajavõtuga kontrollsõitudest, poolfinaalsõitudest 8 ringi, C- ja B finaalsõidust 6 ringi ning A-finaalsõidust 15 ringi.
6.3.1. Kontrollsõitudes läbitakse kolm ringi, teise ja kolmanda ringi aeg fikseeritakse eraldi.
6.3.2. Kontrollsõidus parima aja saavutanud võistleja stardib esimeses poolfinaalis, teise aja saavutanu teises poolfinaalis, kolmas esimeses, neljas teises jne.
6.3.3. Võrdse aja saavutanud võistlejad stardivad erinevates poolfinaalides. Kontrollsõidus parima ringiaja saavutanud võistleja valib esimesena stardikoha poolfinaalis, teise aja saavutanud järgmisena jne.
6.4. Juhul, kui võistlustel osaleb ühes masinaklassis kuni 16 võistlejat, peetakse kolm võrdset võistlussõitu pikkusega 10 ringi.
Esimese sõidu stardijärjestus vastavalt kontrollsõidu aegadele.
Teise ja kolmanda sõidu stardijärjestus vastavalt eelmise võistliussõidu tulemustele.
Iga sõidu võitja saab 1 punkti, teine 2 punkti, kolmas 3 punkti jne. Kolme sõidu punktide summeerimisel kõige vähem punkte kogunud võistleja on võitja.Võrdse punktisumma korral eelistatakse viimases võistlussõidusõidus parema koha saavutanud võistlejat.
6.4.5. Võistlussõidus mittestartinud võistlejale lisatakse 10 punkti (n+10)
6.5. Juhul, kui osaleb 16 kuni 31 võistlejat, toimub kaks poolfinaalisõitu, C-, B - ja A-finaalsõit.
6.6. Võistlussõidu katkestajad järjestatakse vastavalt läbitud ringide arvule.
7. Start
7.1. Stardi paigutus 2-3-2-3 või 2-2-2 malekorras. Stardisignaaliks on punaste foorituledetulede kustumine.
7.2. Valestartijat karistatakse 10 sekundilise peatusega boksis esimese kolme ringi jooksul.
7.3. Võistlejaid informeeritakse finisini jäänud ringide arvust eritahvlitega.
8. Protestid
8.1. Proteste võib esitada võistluste juhile vastavalt EAL Võistlusmäärustikule 15 min jooksul peale mitteametlike tulemuste avaldamist teadete tahvlil. Protestimaks 1000 EEK, auto lahtivõtmisel 3000 EEK.
9. Autasustamine
9.1. Igas masinaklassis autasustatakse kolme paremat võistlejat karikaga.
9.3. Autasustamine toimub võistluspaigas 30 min peale võistlustulemuste avaldamist teadetetahvlil.
10. Vastutus ja kindlustus
10.1. EAL ja võistluste korraldajad ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest.
|
|
|
|