Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
12. juuni 2016 16:57
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Rando Aav

Roland Poomi kaardilugejast sai pärast puu riivamist uksehoidja

Ilmselgelt läksid Roland Poom ja Marti Halling Lyoness Lääne-Eesti rallil starti lootusega klassivõidust. Paraku ei sujunud neil sõit viperusteta ja lõpuks säravat tulemust kirja ei saadud.

Roland Poom tunnistas, et sõit ei sujunud juba esimesel päeval: "Avapäeval oli meil see probleem, et kaotasime kohe alguses sekundeid." Seevastu teine rallipäev algas paljulubavalt, kinnitas ta. "Teine päev algas hästi! Saime hoo kohe üles ja saime katsevõidu ka. Aga viiendal või kuuendal kiiruskatsel käisime korra küljega puus ja siis algasid probleemid uksega. Kaardilugeja pidi seda kinni hoidma."

Miks Poomi juhitud Ford Fiesta R2 küljega vastu puud paiskus, jääb juhi sõnul ebaselgeks: "Pidurdusmaa oli tegelikult okei. Ma ei teagi, kas kurv oli libe... Arvasin, et on pidamist rohkem. Auto puudutas puud õrnalt, ei olnud midagi hullu. Aga kaardilugeja sai omale teise töö ka kohe, et pidi ust kinni hoidma."

Marti Halling sõnas, et selles vasakus mahapöördes puule pihta saades purunes ka küljeaken. See viga holduses parandati, kuid uks ei püsinud järgmistelgi katsetel enam kinni. "Uks vajus lahti ja vasakutes kurvides pidin seda kinni hoidma. Selliseid kurve oli ikka üksjagu - ei oskagi täpselt öelda, mitu neid oli. See häiris legendilugemise tööd päris palju. Rütmi ajas seitsmendal kiiruskatsel väga sassi. Alguses esimene kilomeeter läks hästi, aga siis läks rütm käest ära ja seetõttu kaotasime natuke aega."

Kaheksandal katsel juhtus järjekordne äpardus. "Seal oli kõige halvem asi - siis ma sõitsin õõtsa kõveraks," nentis lätlastelt renditud autoga tänavu Eestis ja Lätis võistlev Roland Poom. "Auto oli seejärel päris juhitamatu. Keeruline oli sõita. Sinna see aeg läks! Tegelikult me tahtsime ikkagi teise koha poole püüelda," rääkis ta.

Dmack Trophy arvestuses saavutasid nad kolmanda koha. Eesti meistrivõistluste arvestuses olid nad neljandad.

Erinevatele probleemidele vaatamata kinnitas kaardilugeja, et tegu oli vahva ralliga. "Kiiruskatsed olid samas väga kiired ja võitmiskohti väga vähe - ainult mahapöörded ja kurvist välja kiiendamised, kus ainus võimalus võita," rääkis Halling. Ta lisas, et kiiretele katsetele vaatamata oli legendis märkimisväärselt infot: "Ikka oli lugeda. Väga palju mitte, aga päris vait kõrval istuda ei saanud."


Roland Poom ja Marti Halling. Foto: Rando Aav
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia