Kliki siia Kliki siia
Kas 2021. aasta autoralli MM-sarjas pakkus põnevust?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Rando Aav
12. juuni 2016 16:57
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Rando Aav

Roland Poomi kaardilugejast sai pärast puu riivamist uksehoidja

Ilmselgelt läksid Roland Poom ja Marti Halling Lyoness Lääne-Eesti rallil starti lootusega klassivõidust. Paraku ei sujunud neil sõit viperusteta ja lõpuks säravat tulemust kirja ei saadud.

Roland Poom tunnistas, et sõit ei sujunud juba esimesel päeval: "Avapäeval oli meil see probleem, et kaotasime kohe alguses sekundeid." Seevastu teine rallipäev algas paljulubavalt, kinnitas ta. "Teine päev algas hästi! Saime hoo kohe üles ja saime katsevõidu ka. Aga viiendal või kuuendal kiiruskatsel käisime korra küljega puus ja siis algasid probleemid uksega. Kaardilugeja pidi seda kinni hoidma."

Miks Poomi juhitud Ford Fiesta R2 küljega vastu puud paiskus, jääb juhi sõnul ebaselgeks: "Pidurdusmaa oli tegelikult okei. Ma ei teagi, kas kurv oli libe... Arvasin, et on pidamist rohkem. Auto puudutas puud õrnalt, ei olnud midagi hullu. Aga kaardilugeja sai omale teise töö ka kohe, et pidi ust kinni hoidma."

Marti Halling sõnas, et selles vasakus mahapöördes puule pihta saades purunes ka küljeaken. See viga holduses parandati, kuid uks ei püsinud järgmistelgi katsetel enam kinni. "Uks vajus lahti ja vasakutes kurvides pidin seda kinni hoidma. Selliseid kurve oli ikka üksjagu - ei oskagi täpselt öelda, mitu neid oli. See häiris legendilugemise tööd päris palju. Rütmi ajas seitsmendal kiiruskatsel väga sassi. Alguses esimene kilomeeter läks hästi, aga siis läks rütm käest ära ja seetõttu kaotasime natuke aega."

Kaheksandal katsel juhtus järjekordne äpardus. "Seal oli kõige halvem asi - siis ma sõitsin õõtsa kõveraks," nentis lätlastelt renditud autoga tänavu Eestis ja Lätis võistlev Roland Poom. "Auto oli seejärel päris juhitamatu. Keeruline oli sõita. Sinna see aeg läks! Tegelikult me tahtsime ikkagi teise koha poole püüelda," rääkis ta.

Dmack Trophy arvestuses saavutasid nad kolmanda koha. Eesti meistrivõistluste arvestuses olid nad neljandad.

Erinevatele probleemidele vaatamata kinnitas kaardilugeja, et tegu oli vahva ralliga. "Kiiruskatsed olid samas väga kiired ja võitmiskohti väga vähe - ainult mahapöörded ja kurvist välja kiiendamised, kus ainus võimalus võita," rääkis Halling. Ta lisas, et kiiretele katsetele vaatamata oli legendis märkimisväärselt infot: "Ikka oli lugeda. Väga palju mitte, aga päris vait kõrval istuda ei saanud."


Roland Poom ja Marti Halling. Foto: Rando Aav
Artikli juurde
29.06.2022
Liepāja rallil stardib tänavu hulgaliselt eestlasi
Artikli juurde
29.06.2022
Rallikrossi lisandub SuperCar-klassi sõitjaid
Artikli juurde
24.06.2022
Tänak lõpetas reedese rallipäeva neljandal kohal
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
20.06.2022
Hiiumaa 1+1 RS (0)
06.06.2022
Lääne-Eesti rahvaralli 4.06.22 (0)
01.06.2022
Laitse rallikross 22.05.2022 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
29.06.2022 19:32
FIA ERC TET Rally Liepaja 2022 (0)
25.06.2022 20:30
Misso Karikas 2022 (0)
22.06.2022 15:31
Keenia WRC ralli 2022 ennutus (0)
10.06.2022 17:09
Tarvastu Karikas 2022 4.etapp, L-E Karikas (0)
04.06.2022 22:57
LÄÄNE - EESTI RAHVARALLI 2022 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia