Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Anre Saks võistleb esmakordselt neljarattaveolise autoga |
|
Anre Saks võistleb esmakordselt neljarattaveolise autoga
Reedel alanud Tallinna rallil tõid Anre Saks ja Rainer Maasik starti A-rühma tehnilistele nõuetele vastava ralliauto Mitsubishi Lancer Evo 7. Varem vaid kaherattaveolise autoga võistelnud Saks märkis, et see sõit kulub õppimisele ja kõrgeid sihte ei ole seatud.
"Auto on ehitatud täiesti tänavasõiduautost. Viimased kaks aastat on seda ehitatud ja nüüd on aeg sõita," lausub Anre Saks. "Auto on selline, nagu üks päris võidusõiduauto olema peab," jätkab ta selgitab, et otsus neljarattaveolise autoga võistlemiseks sündis siis, kui talle seda autot hea hinnaga pakuti. "Tehti selline pakkumine, millest ei saanud keelduda!"
Anre Saks räägib, et lootis debüüdi võimsama rallimasinaga teha juba mullusel Saaremaa rallil, kuid siis enne võistlust lõpetas mootor testimise ja proovimise ajal koostöölepingu. Nüüd on uus mootor.
Treeninguil on Saks enda sõnul läbinud paarsada katsekilomeetrit, kuid ta nendib, et seda on ilmselt vähe: "Oleksin võinud kindlasti rohkem proovida. Olen käinud paar korda sõitmas. Nagu ikka, olid ka seekord enne rallit tehnilised probleemid, millega maadlesime veel eile õhtul. Sõidukogemust mul selle autoga pole eriti palju, arvestades, et mul nelikveolise kogemus varasemast puudub. Arvan, et see ralli tulebki paras õppimine."
"Enam ei ole meil plaani "nui neljaks" kõiki rallisid kaasa sõita. Pigem teeme üksikud rallid," sõnab tänavu MV8 arvestuses Mitsubishiga Tallinna ja Saaremaa rallidel osalev mees. "Sihti selleks ralliks me seadnud ei ole. See on täiesti õppimise ralli. Katsume lõpuni tulla ja natukene autoga harjuda. Eks vaatame, mis tulevik toob. Ehk Saaremaal saab mingisuguseid prognoose öelda."
|
|
|
|