FIA tahab 2004. aasta autoralli hooajaks sisse viia muudatusi veel punktiarvestuses ja legendikirjutamise süsteemis. Praeguseks on juba kindel, et kolmandaks sõitjaks ei saa olla mees, kes on viimastel aastatel tõusnud poodiumile.
2004. hooaeg laieneb tõenäoliselt neljateistkümnelt etapilt kuueteistkümnele. Selle muudatuse kulude aspektis tasa tegemiseks, pakub FIA välja, et tootjaarvestuses võistleks kaks autot. Praegu võivad meeskonnad kirja panna kolm autot ja saavad tootjaarvestuse punkte kahelt kõrgemale positsioonile tulnud ekipaažilt. Citroen ja Peugeot on juba sõlminud lepingud "kolmandate sõitjatega" - vastavalt Simon Jean-Josephi ja Freddy Loixiga - arvates, et 2004. aasta reeglid ei muutu.
2004. hooajaks plaanib FIA ära jätta testiautod ja "kruusameeskonna", kes vahetult enne võistlejaid said raja läbi sõita ja legendis parandusi teha. Ekipaažid saavad raja läbi sõita ühekorra enne ralli ametlikku algust (kolmapäeval ja neljapäeval) ja teise läbimiseks on mõeldud varahommikud, kus sõidetakse läbi katsed, mis samal päeval toimuvad. Legendi kirjutamiseks lubatakse kasutada kas oma võistlusautot või tavalist seeriaautot.
Vaata lisaks:
www.worldrallynews.com