Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Peugeot tiimi on sel hooajal krooninud edu
|
Loe lisaks |
|
|
Autoralli MM-sarjas on sel hooajal peetud üheksa etappi ning ees ootab veel viis võistlust. Hooaeg on olnud väga huvitav, sest vähemalt kuuel mehel on teoreetiline võimalus tulla maailmameistriks.
Seni on nii Peugeot, Ford kui ka Citroen igal etapil kolm autot välja pannud ja neil on kogunenud 27 starti. Hyundaid on startinud 25 korral, Škoda ja Subaru meeskonnad on võistlustulle astunud kumbki kaheksateistkümnel korral.
Poodiumikohti on 2003. hooajal hõivanud kõige enim Peugeot sõitjad - kokku 11 korral. Kaheksal korral on esikolmikusse jõudnud Citroeni võistlejad, viiel korral on autasustamisele asja olnud Subaru meeskonnal. Ainsana ei hiilga saavutustega Ford, kelle piloodid on sel hooajal end poodiumikohale sõitnud vaid kolmel korral - neist kahel korral on Fordi esipiloot Markko Märtin astunud poodiumi kõrgeimale astmele.
Märtin on üheksa etapi jooksul saavutanud parimaid aegu kokku 31 kiiruskatsel, jäädes maha vaid Prugeot 206-l kihutanud Marcus Grönholmist, kes on kiireim olnud 45 lisakatsel. Nii Petter Solberg (Subaru) kui ka Richard Burns (Peugeot) on võitnud 21 kiiruskatset. Kaheksateistkümnel katsel on parimat aega näidanud hispaanlane Carlos Sainz (Citroen).
Kõige enam kordi on rallidel finišeerunud Citroenid (katkestamise protsent 25). Subaru ja Peugeot tiimi autod pole finišeerunud 33 protsendil võistlustest, Fordil on sõit katki jäänud 46 protsendil sõitudest. Škoda ja Hyundai meeskondade autod on eelnimetatutest finišisse jõudnud kõige harvem.
|
|
|
|